pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: dewwil> Akorát ty stažený pružiny budou možná zralý na výměnu ne?
bych si skoro tipnul, ze tim nejsou stazeny, ale ze jsou tam zarizly pruziny a timhle je udelanej doraz pri vyjeti vidle - neco jako se timahle paskama podvazuji ramena na tuning autech kdyz se snizej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: bych si skoro tipnul, ze tim nejsou stazeny, ale ze jsou tam zarizly pruziny a timhle je udelanej doraz pri vyjeti vidle - neco jako se timahle paskama podvazuji ramena na tuning autech kdyz se snizej...
Dneska jsem kurtu vyhodil, a kupodivu vidle vylezly nahoru, ale asi budou zprclý, jinak pružiny jsou stovková záležitost, to bych neřešil... Jenom jsem musel vyčistit komplet pal. soustavu se vstřikama, vyměnit pal. čerpadlo, svíce, new oil, chl. kapalinu, brzdovku, dal new baterku a ještě půjdu zvednout tu prdel a sehnat stojánek, amíci ho fikli flexou No po pěti letech stání blafla jak víno a za plynem jde jak cikán po mědi Nikde nic nedobastlenýho, teda až na ty stáhlý vidle a sníženej zadek a zadní tuningový LED světlo, krásnej stav.