pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> Super, takže půjde na čudlík, dík
e: za jízdy už nehraje snad roli, že ho nemačkám spolu se spojkou, ne???
a proc tam ten spinac nemuzes mit origo? za jizdy je to vicemene sumak... spis to muze blbnout (udajne, nezazil jsem) kdyz stojis na semaforu s kvaltem a spojkou...
assassin píše: a proc tam ten spinac nemuzes mit origo? za jizdy je to vicemene sumak... spis to muze blbnout (udajne, nezazil jsem) kdyz stojis na semaforu s kvaltem a spojkou...
no, mám tam rejsink řidítka co maj jinak úhly než origo a jsou níž a když jsem tam dal spínač tak bych tam musel mít ty řidítka pod úhlem co mi naprosto nevyhovuje a trhá šlachy a karpály a s úhly co mi vyhovujou ten spínač drtím o tubus vidle a je to naprd. Proto to řeším, no...