pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 26.09.2016 20:13:49
assassin píše: Moc neverim tomu ze to dela to čidlo - spis zlomenej kabel nebo kontakty - na zkoušku tam muzes prohodit to co je v podsedlaku - na barometrickej tlak, myslim ze jsou stejny.pripadne bych jeste nejaky doma nasel...
Dík za tip, zkusím je prohodit.
Nevím no, dlouho s tím byl klid a teď to zase začalo. FI naběhne vždy až po zahřátí a ujetí aspoň 5 km, na studeném motoru nikdy. Ale to cukání se sem tam projeví i zastudena...Každopádně kdyby ses po nějakém tom čidle doma podíval, byl bych vděčný.
Naposledy editováno 26.09.2016 20:25:06