pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Počkej, tobě to do výfuku flsune jednou za 200km a ty to řešíš?
JJ, nedělávalo to... a myslím, že by na origo přepážkovém laufu ani nemělo... navíc tak nahodile po 200km.... není to bublání, prostě zničeho nic rána jako z děla...
že to střelí mě nevadí, spíš mě zajímá jestli to má nějaký důvod/závadu....
oioi01 píše: JJ, nedělávalo to... a myslím, že by na origo přepážkovém laufu ani nemělo... navíc tak nahodile po 200km.... není to bublání, prostě zničeho nic rána jako z děla...
že to střelí mě nevadí, spíš mě zajímá jestli to má nějaký důvod/závadu....
No mě tedy pobublával originál, zavřenej Termignon i otevřenej. Se vzestupnou hlasitostí, ale prakticky stejnou intenzitou.
Na MTčku mi práskání do výfuku dělala netěsnost v napojení svodu - nasávalo to vzduch. Koukni na to.