pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: tak jen trosku agitka co se japonskeho engineeringu tyka :)
druhe TL co jsem koupil tak 3roky zpet na dily a podle puvodniho majitele uz v te dobe cca 3-4roky nevrcelo jsem dnes osadil nekolika malo dily ze "sveho" TL (nadrz, start rele) abych zkusil jestli ten motor rozbehnu predtim nez ho zacnu prehazovat - po cca 20s tocenim starterem to chytlo na jeden valec a bezelo - jelikoz na tom neni airbox tak jsem koukl do sani a predni vstrik ani kapicka - zalepenej tou srackou co se z ni po case benzin stane - vymena vstriku a jede na otoceni, oba valce, krasne klidnej volnobeh.... po 6ti-7mi letech rekl bych docela solidni vykon tohle se zlutakum fakt dost povedlo
Škoda,že kolem toho tenkrát nepostavili něco fungujícího