pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> jo ty TL motory se tenkrát povedly
Trošku z jiného soudku (když tak mne vykažte na jiné ale "funkční" téma ).
TL motory silně návykové a ten zvuk ale k věci:
Přišel mi pod ruku Navigator, 2roky neježděný (na druhé protočení naskočil) v dost zbídačeném stavu ,ten motor oproti 650 Raptor je Ďábel a projevilo se vše o čem se píše v zahraničních fórech v nízkých otáčkách škubal,trhal, popojíždět po městě bylo zatrest, střelba do sání při přidání hlavně na rozjezdech,střelba do výfuku po vytočení a puštění plynu mototrem. Takže rozborka, čištění fest zasraných sacích hrdel (zadní na tom byl o dost hůř), synchro klapek a hlavně seštelování snímače klapek. Výsledek zcela jiný motor , možná se mi začne po tom původním neurvaci časem stýskat.
Teď vo co gou-sem tam to stále z volnoběhu při přidání střelí do sání-můžou to být špatné ventilové vůle nebo jít po "něčem" jiném,případně je to "normální" projev TL motoru?
Střelba do výfuku by snad měla být jen záležitost stále funkčního "přístřiku" kyslíku v rámci euro1 do výfuku, zkusím ucpat, uvidím .
Dále: tomuhle zcela vůbec nehovím, ale "snad" by se dle zahraničních fór dala do orig. CDI přeprogramovat palivová mapa+ odblokace omezení pro Naviho, konkrétně parametry Raptora 1000, případně přímo jednotku CDI Raptora 1000 (nedostatkové to zboží ).