globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

16.3.2016 v 22:40 | Nahoru | #1
Rod> No třeba na TL1000R mi z desek nejlíp brzdily ty Nissiny ST se sériovými kotouči SunStar( asi 6000tkm) v porovnání s Omega Performance (ty daly pouze 2000km a skoro na plech), Bendix kotvily super (nájezd cca 5500km, ale žraly kotouče) a SBS to bylo to samý jak Bendix, TLR má stejný brzdy jak Busa jen třmeny má Busa už lepší, povrchová úprava a vnitřní kanálky. Obávám se, že větší nájezd desek na Buse asi není možnej, leda, že by jsi tu brzdu odpojil nebo dal nějaký desky Made in China z mejdla

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.3.2016 v 10:24 | Nahoru | #2
dewwil> takže bych si nejspíš nepomohl. Díky za info. Asi je stejně někdy zkusím, ale aspoň vím, že nemám čekat zázraky.

Ne že by mě při šesté sezoně v sedle Busy překvapila malá životnost spotřebáku, třeba zadní pneu co 2 tis. km a předek tak 5 je standard, s deskama každých 5 tisíc toho evidentně taky moc nevymyslím, na druhou stranu nechápu, že pořád drží řetězovka (navíc nečistím, protože nasrat, jen mažu), tu snad budu muset vyměnit preventivně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist