globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.2.2016 v 08:47 | Nahoru | #1
gagtoy> K pohonu kompresoru chci použít pohon alternátoru. Má to alternátor mimo motor vzadu nad převodovkou, na hřídel z motoru je to připojené přes gumovou spojku ... tam snad řemenice snadno přidat a nic nebude zvenku vidět.

Murkin> můj 16v má statickou kompresi 11:1, starší 8v měly 10.2:1; vrtání 67mm, zdvih 70mm. Ubrat by to chtělo asi 2 mm. I když v US prodávali turbo kit, a pro 8psi nemělo být potřeba do motoru sahat.












Jenom než začnu doopravdy blbnout a řezat do motoru, chápu správně, že kompresor přidá především výkon v nižších a středních otáčkách? Motorka má pořád zůstat cesťák, jenom víc sexy. Na odlehčování a jiné přestavby asi nedojde. Stačí mi doma jedna motorka, co neprojde technickou...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.2.2016 v 17:25 | Nahoru | #2
JlRka> na cesťák bych to asi nedával,přidá to podle mě všude a bez turbo kopanců(prej jde projet i zatáčka ),ale asi to budeš muset víc chladit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

8.2.2016 v 20:15 | Nahoru | #3
JlRka> máš někde rozměry toho kompresoru?? Jinak kompresor přidá v celém spektru ot. a bez turboefektu což je pecka. Taky sem to zvažoval ale musel bych vzít pohon zprava od kliky a dostat to k němu skrz rám do kterýho by se muselo navařit al pouzdro pro spojení obou konců rámu svařit a dovnitř ložiska a navrch si udělat nějak kryt :D to už sem všechno promejšlel :D ted mě ale dává zabrat číňan s kterým rychtuju ojnice :D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist