pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Murkin> můj 16v má statickou kompresi 11:1, starší 8v měly 10.2:1; vrtání 67mm, zdvih 70mm. Ubrat by to chtělo asi 2 mm. I když v US prodávali turbo kit, a pro 8psi nemělo být potřeba do motoru sahat.
Jenom než začnu doopravdy blbnout a řezat do motoru, chápu správně, že kompresor přidá především výkon v nižších a středních otáčkách? Motorka má pořád zůstat cesťák, jenom víc sexy. Na odlehčování a jiné přestavby asi nedojde. Stačí mi doma jedna motorka, co neprojde technickou...