globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.2.2016 v 13:15 | Nahoru | #1
Díky za rady. Nenapsal jsem, že kompresorovat bych chtěl na cesťáka BMW K100RS 16V.
Nechci se pouštět do ničeho brutálního. Plníci tlak cca 8psi kompresor jsem si vyhlédl Aisin AMR500.

Podložení hlavy by se mi líbilo, jak se řeší rozvodový řetěz? Na kolik vyjdou na zakázku dělané kratší ojnice? Nebude problém u staršího motoru s tím, že kroužky začnou běhat po nepoiužité části válce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.2.2016 v 15:19 | Nahoru | #2
JlRka> ojnice na 4 vál tady počítej 30?? Teď sem stavěl motor z káčka na autokros a z číny objednaný repliky ojnic ferrari celkem 9500 kč (bez šroubů ty musely bejt origo ferrari :D) motor má odkrouceno 70 hodin a 1.6 16V je na 230 koních na brzdě a ojnice držej (zatím ??) další chlapec zařizoval hlavu z nějakýho závoďáku z anglie i s vačkama... hroznej bastl ten motor ale šlape dobře.. Napiš spíš pepkoj a jesi se uvolí tak ti může spočítat jaký bys potřeboval těsnění aby to nechodilo samozápalem. Todle není moc jednoduchý a je taky možný že pár motorů uděláš než to doladíš :D

Jen dotaz odkud budeš brát pohon?? z boku z kliky nebo skrz blok na ozubení na klice??? (nevim jak ten motor vypadá nerozklikával sem tvoji motorku...)

Naposledy editováno 07.02.2016 15:22:38

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.2.2016 v 17:37 | Nahoru | #3
JlRka> zdar,nez zacnes blbnout s tesnenim a ojnicema,zkus zaguglit a urcite koupis pisty s nizsim kopresnim pomerem,ale mozna ani to nebude potreba.Chce to premerit,jak tluste dno ma pist a popripade odfrezovat,a take by urcite slo trochu predelat spalovak.Tenhle motor nebude mit v serii nejakej velkej kompresni pomer,tak aby jsi se dostak kolem 8:1 nebude takovy problem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist