globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.2.2016 v 16:55 | Nahoru | #1
Zdravím - moc rád tohle vlákno čtu. Chtěl bych se zeptat, jesti nemáte zkušenosti naopak se snižováním komprese. Rád bych přidal na cesťáka kompresor a tak zjišťuji jak to zrealizovat.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.2.2016 v 17:34 | Nahoru | #2
JlRka> Zkušenosti žádný,ale co jsem okouk tak většinou dávaj vložku pod blok válce(nejspíš musej i prodloužit rozvody a vyřešit uchycení v rámu). Možná bych šel cestou,kratších ojnic,příjde mi to míň komplikovaný.,..což neznamená,že by to makalo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.2.2016 v 17:53 | Nahoru | #3
JlRka> řeší se to těsněním pod hlavu válců (nechat vyrobit na zakázku) většinou to stačí pokud neplánuješ nějak brutální plnící tlaky....

Popřípadě tomu pomoct ještě na pístech u kterejch se nechává sfrézovat vrchní strana ( jen lehce opět aby moch píst odvádět teplo a vydržel tlak)

Naposledy editováno 06.02.2016 17:54:53

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.2.2016 v 19:21 | Nahoru | #4
JlRka> Krásnej strojek to tvý báwo Asi bych snížil ty ojnice, je to jednoduchý, nemusíš ubírat DNA pístů nebo prodlužovat rozvody
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist