pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: Stev> Jo to má. Ale tím její pozitiva konci, jelikož je to hnusná shnilá atmoška, která slouží jako zimní tréninkáč
Jo, 2.0 85 kw bych asi taky snesl, vlastne je to jedno ze dvou nebo tri aut ktery bych bral v uvahu, kdybych teda byl ten petrolhead Treninkac je nejlepsi, v tom jezdis s cistou hlavou.
Stev píše: Jo, 2.0 85 kw bych asi taky snesl, vlastne je to jedno ze dvou nebo tri aut ktery bych bral v uvahu, kdybych teda byl ten petrolhead Treninkac je nejlepsi, v tom jezdis s cistou hlavou.
Ona to není zrovna žádná výhra. Nejak extra lehký to není, koně to nemá, tocivej ten motor taky není, je to měkký a nedotacivý.
Ale na sněhu je s tím sranda hrozná. Tam už tvrdej podvozek, obrovský brzdy a milion koní absolutně nepotrebujes.
A jako tréninkáč ideál, erko rozmaznout o svodidla nechces a navíc ty prosolený sračky.....