globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

4 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2016 v 21:37 | Nahoru | #1
Tvl já kdybych si koupil trpaslíka, tak mi vyroste a ještě mě za to zažaluje aneb výměna řetězové sady pokračuje

Supersprox je pasé viz můj minulý vstup, tak jsem vcelku rychle a za dobrý peníz sehnal AFAM. Dneska jsem se dal do výměny a po vytáhnutí spojky na mě čekalo překvapení. Není s dutým pinem jak měla být, ale hezky plná a na tu nemám nýtovačku

Už jsem jednou "nýtoval" takovouhle spojku kladivem, ale neměl jsem z toho dobrý pocit. Takže se nabízí dvě varianty, půjčit si někde nýtovačku nebo zkusit sehnat spojku s dutým pinem (a trochu riskovat, že spojka DID nebude přesně kompatibilní s řetězem DC chains).

Nemáte někdo tipa, kde sehnat na zapůjčení nýtovačku na plné čepy (AFAM, Regina, DC Chains)? Nabízím láhev vína .

Jinak ještě pár komentů k rozetám! Supersprox je marketingový produkt jako prase. Jediná výhoda je v designu. AFAM váží 667g a Supersprox 665g, takže rozdíl 3 promile . Navíc je co se týče přesnosti Supersprox vcelku odfláklá. Zuby jsou z boků zkosený nepřesně a docela dost nahrubo.
Zadní originál rozeta je prakticky stejná provedením i kvalitou jako AFAM a odhadem ještě není ani v půlce životnosti (po 20tkm). Kolečko je taky stejný, jen už je víc na žraloka. Takže originál MM rozetu si nechávám jako záložní.
Jako bonus k nemožnosti snýtování jsem zjistil, že mi ještě někde pod nádrží sákne chladící kapalina, takže na to budu muset kouknout. Aspoň je ale umyto a projel jsem se. Sice jenom 300m z dílny do garáže, ale i tak mi ten zvuk vykouzlil úsměv na tváři. Nová guma na umrzlý silnici mi na pikosekundu sevřela prdel, ale pak jsem se řehnil blahem, jak to klouže.

EDIT: A ještě se mi fotky nahrávají vzhůru nohama i když jsou v PC normálně a i v EXIFu mají správný údaj o orientaci, asie erupce na slunci







Naposledy editováno 03.01.2016 21:45:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2016 v 21:49 | Nahoru | #2
Franco82> Když neseženeš tu nejtovačku tak tam klidně vraž tu dutou, držet to bude... Ta váha mě překvapila, i když jsem si tohle myslel delší dobu, že jde spíš jen o vzhled akorát jsem to neměl potvrzený...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2016 v 21:56 | Nahoru | #3
Franco82> to si tu moto leštil 20h zubním kartáčkem nebo na tom nejezdíš?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2016 v 22:47 | Nahoru | #4
Franco82> Myslím že ČZ řetězy mají plnou a nýtovačku jsem si půjčoval tady: http://www.retezy.info/

Za odměnu, když to klapne, bych prosil přelítnout motorku zázračným kartáčkem na zuby

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.1.2016 v 00:57 | Nahoru | #5
Franco82> tak ty ses dobrej metrous. Fuj! Kam ten svet speje...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist