globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 14:27 | Nahoru | #1

adahaya píše: mno bylo by to kazdopadne levnejsi,ale myslet znamena co?hovno vedet chtelo by to vedet jiste


upravoval jsem par motorek pomoci yosh boxu - kterej ma stejne maximalni hodnoty o kolik dokaze ovlivnit smes - Fi tuner pouziva stejne rozhrani. Yoshboy mel treba full evolution ti akrap + upravenej airbox a tam uz jsem daval v podstate max, ale stacilo to.
Taky jsem to konzultoval s Murkinem a rikal ze dokud nehrabe do motoru a neni to motorka na zavody dava ten fi tuner....

kdyz uz o necem polemizuju, neni to uplne bez zkusenosti...

samozrejme ruku do ohne za to nedam, protoze busu a tenhle vyfuk konkretne jsem jeste neresil.... proto to "myslim" :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 16:43 | Nahoru | #2
assassin> diky moc a ze mas zkusenosti to bezpochyby mas jen me zarazilo prave to slovicko myslim. jen musim sehnat nekoho kdo s tim umi a naladi mi to. jo a mam prikoupit i jiny filtr nebo radeji nechat origo?

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 17:47 | Nahoru | #3
assassin> No já půjdu u BB na 1078ccm co má Jašek a sací vačky dám z TLR a PWCR jinak na to dlabu, ale určitě využiju tvůj model dna pístu, nebo případně Pepův model co běhá bezchybně v Jaškovo TLS. Ještě musím dopátrat kde je mý bývalý TLR v této době a budu mámit zpět ty svody Shark co tam jsou Měl Jsem to prodat s origo, jsem vůl, chlazení oleje budu řešit jak to má TLR, vezmu kryt pumpy z eRka a vodního šneka před filtr a fertig, případně není problém nechat udělat delší hadice na olej a chladič oilu dát pod chladič vody, když se použijou svody z TLR, no uvidíme ještě...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 18:39 | Nahoru | #4
assassin>

četl jsem jak píšeš o vačkách když bys náhodou opustil přebroušení a nechal si je udělat nové tak by šlo řešit kolo na vačku patřičným konusem a přitažením šroubem s jemným závitem(či maticí) já jsem to tak nějak chtěl řešit ale bojím se toho že mě to nikdo nedokáže načasovat a zamítl jsem to na dobro ale jinak vyrobit to není problém a do kola udělat proti konus vůči vačce jen taková myšlenka jinak kluci fandím a tady čtu a čtu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.12.2015 v 21:10 | Nahoru | #5
assassin> ještě k těm vačkám, asi to budeš znát, ale jen pro jistotu, Kent cams, možná by to ani nebylo moc drahý, četl jsem zmínku o 250 gbp za přebroušení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist