pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
adahaya píše: mno bylo by to kazdopadne levnejsi,ale myslet znamena co?hovno vedet chtelo by to vedet jiste
upravoval jsem par motorek pomoci yosh boxu - kterej ma stejne maximalni hodnoty o kolik dokaze ovlivnit smes - Fi tuner pouziva stejne rozhrani. Yoshboy mel treba full evolution ti akrap + upravenej airbox a tam uz jsem daval v podstate max, ale stacilo to.
Taky jsem to konzultoval s Murkinem a rikal ze dokud nehrabe do motoru a neni to motorka na zavody dava ten fi tuner....
kdyz uz o necem polemizuju, neni to uplne bez zkusenosti...
samozrejme ruku do ohne za to nedam, protoze busu a tenhle vyfuk konkretne jsem jeste neresil.... proto to "myslim" :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
četl jsem jak píšeš o vačkách když bys náhodou opustil přebroušení a nechal si je udělat nové tak by šlo řešit kolo na vačku patřičným konusem a přitažením šroubem s jemným závitem(či maticí) já jsem to tak nějak chtěl řešit ale bojím se toho že mě to nikdo nedokáže načasovat a zamítl jsem to na dobro ale jinak vyrobit to není problém a do kola udělat proti konus vůči vačce jen taková myšlenka jinak kluci fandím a tady čtu a čtu