pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
gagtoy píše: Stev> ¨tu mám ze 14tky kawi... nastavitelným pivotem je myšleno Ten otočnej pětihran v páčce nebo závitová tyčka skrz páčku k pístku brzdiče?
nastavitelnej pivot není běžná věc, maj to jen některý aftermarket pumpy odkaz
Píšu to proto, že nedokážu líp poradit a tohle je jediný kde je celkem jistota že by ses měl dostat na rozumný nastavení.
Určitě existuje nějaká pumpa ze sériovejch motorek která by ti vyhovovala, ale to můžu poradit jeden model, ten by neseděl, pak další ... To se takhle nedá.
Jediná jistota je, že pro třmeny z CBR954 (VTRSP2) je vyhovující pumpa z CBR954 (VTRSP2), protože obecně je tenhle brzdovej setup považovanej za jeden z nejlepších. Což ale neznamená že by to 100% sedlo tobě.