pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Jak vypada takove zmereni bohatosti smesi? Na brzde a se sondou misto lambdy?
Boahtost meri lambda - tzn s lambdou ve vyfuku a brzdu bohuzel nemam, takze normalne za jizdy - vytahne se budik na nadrz a vidis co se tam deje...
assassin píše: Boahtost meri lambda - tzn s lambdou ve vyfuku a brzdu bohuzel nemam, takze normalne za jizdy - vytahne se budik na nadrz a vidis co se tam deje...
Dalo by se to udelat tak aby tam byl vystup jako z brzdy? To je ze pichnu konektor do jednotky a po projizdce kouknu na graf. Je mi jasny ze to nejak jit musi, ale spis jak moc je to narocny, otevrenej airbox stale hloda ... :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Boahtost meri lambda - tzn s lambdou ve vyfuku a brzdu bohuzel nemam, takze normalne za jizdy - vytahne se budik na nadrz a vidis co se tam deje...
nemel by jsi nabod na takove udelatko na lambdu?
Kdyz davam lambdu, musi byt pred katalizatorem, za asi nema vyznam?