pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> tak tu gumu zkus vzít jarem s vodou a trochu šmirglem. Ne že bych si od toho něco sliboval, ale určitě se v práci nudíš a nic tím nezkazíš
Z toho asi nic neumeju, je už krásně jetá až do krajů, holt asi koupím novou, jinou lepivější...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Z toho asi nic neumeju, je už krásně jetá až do krajů, holt asi koupím novou, jinou lepivější...
Honzo já jsem z Stevem hoď něco do vrtačky a obrus to bude prdel popíšeš nám chování gumy po ůpravě Třeba je to opravdu tím profilem ducati v GP když si mohla dávat profil jaký chtěla tak jim motorka fungovala pak dorna vše ujednotila a pak se Rossi sklouzl v každé zatáčce a to ještě ducati když byli námitky na ten jejich rám ne rám (krk řízení přidělaný na motoru a druhá část uchycení kyvky zase ze zadu motoru )možná to nějak souvisí s přenosem vibrací a následným negativním vlivem na přilnavost to nikdo neví ale ducati se bouchala do prsou že jejich technologie rámu je nej nej až po čistce negativních lidí ducny v GP je rám klasický jak mají všichni ostatní a funguje to na jedničku (jinak Stoner měl ten pření rámek od motoru a celí krk hliníkoví a Rossi karbonový a jiný profil gum) a jak je vidět tak všechno vždycky se vším a něčím souvisí je to škoda kdyby vedení lépe pracovalo s jezdcem tak by Rossi nemusel zatlouct dva roky