pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dejf. píše: bejt ve 180 tak asi nevaham. Tem recem, ze to klouze beztak neverim. Dycky je to vo pravy ruce pilota Jezdil sem dycky roadsmarty a nikdy problem, tak neverim, ze bych s daleko lepivejsi Q2 problem mel. Ale treba je to zrovna na just nakej blbe upecenej kus mozny je vsechno
Nevím, všechno je možný, že je to i v pazourách, proto jsem to půjčil kámošovi ať to projede a diagnóza zněla jasně, vyměnit zadní gumu, přitom není otrhaná, má krásnej oblouk, žádná ploška... Prostě je to nějakej páteční kus, tohle jsem nezažil na žádný gumě ani sport-touring na jiný motorce. Nejde mi to do palice... Nebo je 120 šemíků a 100Nm už málo a moc za ně taháme v zatáčkách. Pak je ještě jedna možnost, že Dunlop jako takovej nemám rád a rvu za to jak magor, aby byla rychlejš na výměnu, ale to by zas neklouzalo kámošovi, a to jsem mu o tom klouzání ani při půjčování neřekl, aby to bylo objektivní, ale je pravda, že viděl když jsme jeli jak mi to ve třech zatáčkách klouzlo a jemu se to ani nezavlnilo