pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> Jj, šlape jak Švýcary, ale ta zadní guma mě sere, furt mi to při přidání plynu v zatáčce ustřeluje a nevím čím to je. Guma je 2013 190/50R17 73W Qualifier II vzorek 5mm , už jsem zkoušel různý tlaky, vyzkoušel jsem nastavení tlumičů jak pro solo jízdu, tak pro dva a pro sport a furt to samý, půjde dolů děvka jedna klouzavá a dám lepifku řady Street Racing, nejspíš ten Metzeler Racetec K2 190/55R17, oproti tomu předek s Bridgestone BT014 se nehne a jede jak po kolejích. Takže na Dunlop uvaluju kletbu WooDoo a na motorku mi nesměj... Ostatně co bych chtěl od žabožroutů
to bude tim Dunlopem ...
ja byt tebou nazuju Rosso Corsy, nejelepi zkusenosti na blbnuti