pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: no hele než tam mít tenhle ementál kterej může prasknout a zablokovat mi kolo, tak radši nic. Já bych na motorku s tímhle nesednul, na motorku bez zadní brzdy jo.
já bych teda nesed ani na jedno, asi jsem připosera... ale každýho věc
Jde o to, že se ti může něco stát i s přední brzdou a pokud tam nemáš ani tu ementálovou zadní, tak krom motoru nemáš čím brzdit!
asi se budeš ptát co se může stát s tou přední - třeba prasklý banjo, prošoupaná hadice, prasklá gumička v pumpě, vyvařená kapalina....
havrajz píše: já bych teda nesed ani na jedno, asi jsem připosera... ale každýho věc
Jde o to, že se ti může něco stát i s přední brzdou a pokud tam nemáš ani tu ementálovou zadní, tak krom motoru nemáš čím brzdit!
asi se budeš ptát co se může stát s tou přední - třeba prasklý banjo, prošoupaná hadice, prasklá gumička v pumpě, vyvařená kapalina....
šlo mi jen o výběr menšího zla, ale zas máš pravdu že to už je asi lepší vůbec si nevybírat. Nicméně možnost že přestane fungovat přední brzda je přeci jen malá, a pravděpodobnost že to zachráníš zadní taky.