pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: PetrL3> přesně tak, tvar toho unašeče celkem ujde, ale ty hranaté přechody jsou na zblití... pěkně zarovnat a bude to hned vypadat líp. Mimochodem, jaké používáš frézovací "vrtáky" do té sloupovky? Jsem nedávno pořídil ještě oldschool téměř nepoužívánou sloupovku, tak chci taky něco vyzkoušet ofrézovat
Normální frézy s válcovou stopkou. S ohledem na pružnost celý soustavy, doporučuju 4-5 mm frézu, co nejlepší křížovej svěrák nebo stůl a nebejt línej na všechno udělat přípravek, pokud je to potřeba kvůli uchycení. A hlavně pomalu. Není nic horšího, než když se s tím hodinu drbeš, už máš skoro hotovo a teď se to kousne a vytáhne to sklíčidlo dolů a to ti zabere materiál do hloubky a jedeš od znova . Taky se mi to už stalo.
A snad nemusím zmiňovat, ocel se tím dá jedině kroužkovat, brousit nebo leštit. Tvarování max. duraly.
Naposledy editováno 06.03.2015 12:06:13