globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

28.1.2015 v 23:48 | Nahoru | #1

dewwil píše: Zavrčí Už brzy, Pepa na tom zatím dělá a nejen na motoru Jinak závada o které jsme byli všichni přesvědčeni (Pepa,Janek, Milošek.m a já), že za tím crashem motoru mohla být se nepotvrdila, takže ještě zbývá jedna součást, která to mohla způsobit a ta čeká na zevrubné prozkoumání, bohužel času na zjišťování závady je málo při skládání motoru a motorky + zaměstnání a hlavně ta součást je stejně dávána jiná takže se prozkoumá až bude time a TL1120R v chodu a hlavně odbržděný ... Tak držte Pepovi palce ať už je druhej pokus úspěšnější a dá to víc než těch zatím 800km, no hlavně už odpadne to zajíždění



Ty jsi zase tajemný jako hrad v Karpatech... řekněte rovnou ze nevíte proč to padlo. Ty pohádky, že to víte, ale nepovíte jsou trochu dětinské. ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

29.1.2015 v 00:40 | Nahoru | #2

dakarista píše: Ty jsi zase tajemný jako hrad v Karpatech... řekněte rovnou ze nevíte proč to padlo. Ty pohádky, že to víte, ale nepovíte jsou trochu dětinské. ....



Až to bude 100%.ní čím to bylo tak povíme, neboj... Uznávám, že to tak působí, ale byly to jen dvě věci čím to mohlo být, první byl podezřelý zadní píst, na pístech se upravovala dna, kvůli ventilům, proto padlo první podezření na chybu v úpravě pístů (úpravu provedla jedna firma, kterou jsme, než si budem jisti měřením nechtěli nijak shazovat, proto to tajnůstkářství), po oměření jsou oba písty stejné, tudíž by zařval i ten přední, tady tedy chyba nebyla, takže už zbývá zkontrolovat pouze hlavu zadního válce a ty se obě teď dávají jiné. Ničím jiným už to být nemůže... V tuhle chvíli tedy uznávám, že nevíme, pouze tušíme. Těch věcí v tý palici je dost co se mohly posrat, zatím byly z hlavy sundány pouze vačky a hrníčky zůstaly viset dole a byla odložena na ponk, ale teď je důležitější to TLR zase zprovoznit a zkoumat můžeme tu palici potom...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist