globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.1.2015 v 00:04 | Nahoru | #1
Dargas: hele me prijde ze to H je pro tento pripad namahani lepsi nez I - argumentaci zkusim az budu v lepsi forme :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.1.2015 v 06:48 | Nahoru | #2

assassin píše: Dargas: hele me prijde ze to H je pro tento pripad namahani lepsi nez I - argumentaci zkusim az budu v lepsi forme :)



už se těšííím

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.1.2015 v 08:04 | Nahoru | #3

assassin píše: Dargas: hele me prijde ze to H je pro tento pripad namahani lepsi nez I - argumentaci zkusim az budu v lepsi forme :)



tak ať Che nečeká tak dlouho

Podle mě to má co do činění s poměrem šířek těch I a H profilů, traverza která by měla stejnej poměr jako ojnice by nejspíš nebyla úplně použitelná. A naopak H traverza by byla silnější.
Neboli čím je ojnice širší (H), tím dýl bude odolávat ohnutí tak jak je to na druhym obrázku od Dargase.
To že jsou H vybraný do kruhu jak už jsem psal bude hrát taky velkou roli, to u I nejde při zachování rozumnej rozměrů, se šířkou to bude stejný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist