pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Dargas: hele me prijde ze to H je pro tento pripad namahani lepsi nez I - argumentaci zkusim az budu v lepsi forme :)
už se těšííím
assassin píše: Dargas: hele me prijde ze to H je pro tento pripad namahani lepsi nez I - argumentaci zkusim az budu v lepsi forme :)
tak ať Che nečeká tak dlouho
Podle mě to má co do činění s poměrem šířek těch I a H profilů, traverza která by měla stejnej poměr jako ojnice by nejspíš nebyla úplně použitelná. A naopak H traverza by byla silnější.
Neboli čím je ojnice širší (H), tím dýl bude odolávat ohnutí tak jak je to na druhym obrázku od Dargase.
To že jsou H vybraný do kruhu jak už jsem psal bude hrát taky velkou roli, to u I nejde při zachování rozumnej rozměrů, se šířkou to bude stejný.