pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Typek tam pise o tom, ze I ma dvakrat vetsi pevnost/tuhost v tlaku, nez ma H. Neni mi jasne, co tim mysli, bohuzel uz to nerozvadi do podrobnosti....nicmene zbytek clanku se mi libi, obzvlast jak tam pise, ze nekdo vyrobil H ojnici, pac mu to od oka prislo lepsi a pak to vsichni zacli kopirovat jako nejakej technickej zazrak
Jinak ten stejnej typek psal i ten prispevek na corvette forum (odkaz v prispevku 2548). Zda se, ze ma celkem povedomi, takze fakt nevim, proc to v tomhle clanku nerozvedl ten dvojnasobek....