globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

5.1.2015 v 20:47 | Nahoru | #1
Dargas> tady je článek co říká že I je lepší, ale řekl bych že argumentaci má dost odlišnou. Nicméně tomu nemusím dobře rozumět.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

6.1.2015 v 21:29 | Nahoru | #2
Stev>
Typek tam pise o tom, ze I ma dvakrat vetsi pevnost/tuhost v tlaku, nez ma H. Neni mi jasne, co tim mysli, bohuzel uz to nerozvadi do podrobnosti....nicmene zbytek clanku se mi libi, obzvlast jak tam pise, ze nekdo vyrobil H ojnici, pac mu to od oka prislo lepsi a pak to vsichni zacli kopirovat jako nejakej technickej zazrak
Jinak ten stejnej typek psal i ten prispevek na corvette forum (odkaz v prispevku 2548). Zda se, ze ma celkem povedomi, takze fakt nevim, proc to v tomhle clanku nerozvedl ten dvojnasobek....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist