pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Che píše: www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php
Prostě bakalářka...Není to můj obor ale i tak jsem schopnej najít hromadu chyb. Viz. třeba: ..."střední pístová rychlost u vznětových motorů s rokem výroby do roku 1994 (v našem případě 1992)by neměla přesáhnout hodnotu...". To jakože od 1.1.1995 je možná vyšší střední pístová rychlost? Zřejmě se měnily fyzikální zákony a já to nezaregistroval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
honzabiker píše: Prostě bakalářka...Není to můj obor ale i tak jsem schopnej najít hromadu chyb.
mohl bys být konkrétnější ??