globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.1.2015 v 11:52 | Nahoru | #1
No ojnice by měla být co nejpevnější a zároveň nejlehčí a to splňuje H ojnice lépe než I ojnice, u H ojnice použit lepší materiál cca o 20-30% pevnější(při použití stejného materiálu u I ojnice by byla I ojnice pevnější, ale o dost těžší a to nechceme, vibrace, větší namáhání klikového mechanismu), je to hlavně kvůli setrvačným silám, když zvyšuješ objem tak používáš větší a těžší písty u nás i těžší(větší) pístní čepy, tak je snaha dodržet jakžtakž stejnou váhu sady ojnice + píst...








(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.1.2015 v 12:03 | Nahoru | #2
dewwil>
Ale vzdyt to pises sam, ze jste to dohnali jen materialem!
Jak sam pises, tak pri stejnym matrosi je ojnice I "pevnejsi" a tezsi. No a prece neni nic snadnejsiho, nez tu I ojnici udelat slabsi (tj. udelas ji stejne "pevnou" jako tuhle H), ale samozrejme tim i patricne lehci.
(Chapu, ze konkretni H ojnice je "pevnejsi" a lehci, nez konkretni seriova ojnice. Ale to neznamena, ze s ojnici I se nejde dostat na stejnou "pevnost" a nizsi vahu).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist