pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/01/266008_2014082518.34.50.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/01/266009_2014082518.38.31.jpg)
Ale vzdyt to pises sam, ze jste to dohnali jen materialem!
Jak sam pises, tak pri stejnym matrosi je ojnice I "pevnejsi" a tezsi. No a prece neni nic snadnejsiho, nez tu I ojnici udelat slabsi (tj. udelas ji stejne "pevnou" jako tuhle H), ale samozrejme tim i patricne lehci.
(Chapu, ze konkretni H ojnice je "pevnejsi" a lehci, nez konkretni seriova ojnice. Ale to neznamena, ze s ojnici I se nejde dostat na stejnou "pevnost" a nizsi vahu).