pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
geloš píše: Nejdřív vyzkoušej to silnější těsnění, klidně ho na sucho vraz třeba jen pod hlavu a zjisti, jestli na to vystačí délka rozvoďáků. Teprve pak si změř, co ti to udělá s časováním rozvodů, nějaké tabulkové hodnoty s originální konfigurací na to snad jsou. A pak můžeš uvažovat dále.
No já už na to nemám kvůli práci moc času, mám tam rozdělaný 2. motorky se složitějšími a kvůli dodavatelům i časově náročnějšími opravami, takže teď to bude dělat Pepa, kterej si to tady určitě taky čte a stejně půjde svou cestou, kterou uzná za nejvhodnější
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
e: toho Babicu neber osobně, je to jen takový přirovnání co mě zrovna napadlo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 04.01.2015 00:33:32