pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Ta šířka těsnění vychází zhruba 0.25mm navíc pro 13.5 a 0.5mm pro 13 - ne celkem jak je to výš, ale musí se to přidat ke stávajícímu těsnění
Tam nevím na kolik se dá jít navíc, to už vědí ti s opravdovejma znalostma
A hlavu tlr už maj zničenou, já bych to radši snížil i tou hlavou. Pokud teda mezi tlr a tls není rozdíl v pístech jak píše geloš, to taky nevím, jen píšu hrubý nástřely kudy se dá jít.
e: teď jsem kouknul na čísla a potvrzuju že hlava je stejná, takže tls neudělá nic
No, tak je konec teoretizovani, kdyz jsou palice stejny:D
Na co jinyho ma vliv sirsi tesneni krom komprese?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
DRN. píše: No, tak je konec teoretizovani, kdyz jsou palice stejny:D
Na co jinyho ma vliv sirsi tesneni krom komprese?
Musi se zkontrolovat casovani ventilu, a pravdepodobne upravit na vackovejch ozubenejch kolech.