Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 20:59 | Nahoru | #1
Btw, jakej byl duvod pouzit ojnice s prurezem H ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 21:08 | Nahoru | #2

Dargas píše: Btw, jakej byl duvod pouzit ojnice s prurezem H ?



o 30% vyšší pevnost než originál a nižší váha, zároveň se vycházelo z komerčních BB kitů kde se nad 1080ccm taky používají a hlavně tento typ ojnic byl použit v Yoshimura AMA SBK TL1000R a vyjdou levněji než origo nové ojnice, ikdyž jsou na zakázku...

e: a taky kvůli jiným průměrům pístních čepů u použitých pístů Wiseco u Jaška 1078ccm a Wosner u Pepy 1120ccm, zároveň i jejich délka byla nechána udělat kratší kvůli kompresi...

Naposledy editováno 03.01.2015 21:10:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist