pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Ozzy_> a nemůže to být úplnou náhodou kvuli tomu,že FIM zakázala používat na rámy titan,se bojej,že při kreši může prasknout a začne se kutálet za jezdcem pěkně nabroušenej ježeček
btw,vývoj se podle mě přesouvá zpět do garáží,to je všechno tak zjebaný upravenejma pravidlama,že možná ty bajky i dovažujou olovem aby si zajezdili
Pockej, to jako ze v garazi nekdo dokaze vylepsit jizdni vlastnosti ramu do MotoGP? To myslis vazne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Londoner píše: Pockej, to jako ze v garazi nekdo dokaze vylepsit jizdni vlastnosti ramu do MotoGP? To myslis vazne?
To si nemyslím,jen jsem přesvědčenej,že kdyby ty fabriky nebrzdili různejma omezeníma,tak by ty motorky a vlastně i formule jezdily asi vo fous jinak než teď.Vždycky je nějaká brzda,peníze,možnosti,čas a do toho ještě pravidla. já nemám ty první tři,ale zase seru na pravidla