pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Pepa: me prijde ze TLR dava malo paliva - mala startovaci davka a je to chudy. Kdyz to obohatim yoshboxem tak to to chyta lip, jenze pak je to zas moc bohaty kdyz je to teply - tzn problem i u commandera - ten taky je upravuje co leze z jednotky. Reseni je jedine dat plne programovatelnou jednotku ala ignitech nebo se pohrabat v origo jednotce a nacpat do ni vlastni mapy ...
já nevím mám tam ignitech a je to pořád stejné ale třeba si s tím Murkin víc pohraje a bude to lepší ale i tak mě to nevadí po první netočím dlouho a na podruhé to chytne. Nevím jak rachtají tvoje ozub. kola a dekompresory ale někdy si myslím že na volnoběch vyletí ventil ven jsem s tím rachtáním smířený a takové to že kluci okolo říkájí že mě tam něco rachtá tak jedním uchem tam druhým ven a na tu dobu co byla tak japonci odpověděli ducati tím že udělaly VTR,TLr,že umějí véčka taky a chvíli byli ve předu než ducati odpověděla výrobou 1098 prostě to véčko z TLS patří do dějin je škoda že na něj suzuki zapoměla že je ve V stromu to je pravda převrtali to na 1020 ale krom trysek které mají dest otvorů žádný vývoj používají technologiji která fugovala a funguje do dnes bez vrážení penez do vývoje tak dopdlo i VTR jeho srdce téměř bez změn funguje ve Varaderu a na VTR se zapomělo jak říkám je to škoda že na Véčka zapoměli taková KTM to je jiná ale ta to bere možná až velkým krokem do předu