globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.9.2014 v 12:33 | Nahoru | #1
Pepa: me prijde ze TLR dava malo paliva - mala startovaci davka a je to chudy. Kdyz to obohatim yoshboxem tak to to chyta lip, jenze pak je to zas moc bohaty kdyz je to teply - tzn problem i u commandera - ten taky je upravuje co leze z jednotky. Reseni je jedine dat plne programovatelnou jednotku ala ignitech nebo se pohrabat v origo jednotce a nacpat do ni vlastni mapy ...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

7.9.2014 v 13:06 | Nahoru | #2

assassin píše: Pepa: me prijde ze TLR dava malo paliva - mala startovaci davka a je to chudy. Kdyz to obohatim yoshboxem tak to to chyta lip, jenze pak je to zas moc bohaty kdyz je to teply - tzn problem i u commandera - ten taky je upravuje co leze z jednotky. Reseni je jedine dat plne programovatelnou jednotku ala ignitech nebo se pohrabat v origo jednotce a nacpat do ni vlastni mapy ...



já nevím mám tam ignitech a je to pořád stejné ale třeba si s tím Murkin víc pohraje a bude to lepší ale i tak mě to nevadí po první netočím dlouho a na podruhé to chytne. Nevím jak rachtají tvoje ozub. kola a dekompresory ale někdy si myslím že na volnoběch vyletí ventil ven jsem s tím rachtáním smířený a takové to že kluci okolo říkájí že mě tam něco rachtá tak jedním uchem tam druhým ven a na tu dobu co byla tak japonci odpověděli ducati tím že udělaly VTR,TLr,že umějí véčka taky a chvíli byli ve předu než ducati odpověděla výrobou 1098 prostě to véčko z TLS patří do dějin je škoda že na něj suzuki zapoměla že je ve V stromu to je pravda převrtali to na 1020 ale krom trysek které mají dest otvorů žádný vývoj používají technologiji která fugovala a funguje do dnes bez vrážení penez do vývoje tak dopdlo i VTR jeho srdce téměř bez změn funguje ve Varaderu a na VTR se zapomělo jak říkám je to škoda že na Véčka zapoměli taková KTM to je jiná ale ta to bere možná až velkým krokem do předu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist