pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ty kapoty nedelaj zas tolik, ja mam ten karbonovej zadek a usetril jsem vlastne hmotnost sedacky.
30kg je velkej rozdíl, vzhledem k tomu, ze ja mam taky spoustu veci odlehcovanejch...
Nejvetsi rozdíl bude delat ten vyfuk, to jeste musim taky vymenit. Ja s tim vyfukem asi jeste 10kg dokazu, ale vic uz ne.
Naposledy editováno 11.03.2021 14:09:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
10kg vyfuk??? Jako svody a origo tlumic? Pres 10kg snad nevazi zadny vyfuk na seriove moto, ne?
Na tunakovy vazi origo koncovka 7kg a to je snad nejvetsi kyj co existuje. Samotne svody vazi tak 2-3kg ne?