pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dakarista píše: assassin> mel by jsi odkaz na tu stavebnici?
Uz to prodava jen sestavene - ja mam jeste starsi verzi - 14point7.com
Mam to slc diy .... Pokud to chces i s vnitrni pameti pro datalogg je to slc pp ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Uz to prodava jen sestavene - ja mam jeste starsi verzi - 14point7.com
Mam to slc diy .... Pokud to chces i s vnitrni pameti pro datalogg je to slc pp ...
Koukal jsem na to a je tam tech zarizeni plno. Ale nejak se v tom nevyznam. Jestli jsem koukal, jsou tam i levnejsi verze co maji pripojeni k lambde a maji vystup na merak?
Neporadil by jsi?
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
mam problem se strilenim do sani u me cagivy navigator - ma stejny motor jak tl, tak snad nevadi pokud vam to tu trochu zaseru . Strili jen dokud nesepne druhy okruh chlazeni. Kdyz drzim otacky nad 4k, tak nestrili. To same pokud jsem napr. Vysoko v horach a motor schladne pod 80○. Myslim si, ze je to cidlo teploty vody. Muze to byt i neco jineho? Az to opravim, tak bych chtel strihnout dratek a oddelat restrikci v sani, ale jeste jsem to nemel rozdelany. Je to stejny jak na Teleti?
diky za info
dakarista píše: Koukal jsem na to a je tam tech zarizeni plno. Ale nejak se v tom nevyznam. Jestli jsem koukal, jsou tam i levnejsi verze co maji pripojeni k lambde a maji vystup na merak?
Neporadil by jsi?
Zalezi co vse potrebujes aby to umelo - pokud jen aby to na budiku ukazalo afr - byl by pro tebe nejlepsi slc gauge (bohuzel out of stock)
Takze dalsi varianta je ten spartan - z toho leze analogovej linearni vystup - to v podstate prechroupe libovolnej budik - voltmetr ... Pokud nic takovyho nemas tak tam maj ten solid afr meter
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Strili to jak? Rozved to trochu.. Tl pri brzdeni motorem na cca 3-4tis praskne - to dela kdyz to prisava falesny vzduch do vyfuku - ko tesneni v zadnim svodu...
Nebo to strili ikdyz pod 4tis vic pridas plyn? To by byl problem se smesi ( nebo prenesene i se zapalovanim, spatny svicky, slaba jiskra... V tomhle rezimu je "spatny prostredi" pro to aby preskocila jiskra a nezapali to sem tam... )
Moc bohaty by to bylo asi jen kdyby to z nakyho duvodu salo malo vzduchu - ucpanej filtr nebo to davalo moc paliva (spatnej regulator tlaku) ale zatim jsem se spis setkal s tim ze to bylo naopak chudy... Jediny tl ktery strilelo kvuli prilisne bohatosti bylo moje kdyz jsem to s tim pridavanim paliva prehnal (v te dobe jsem nemel lambdu, ladil jsem podle sluchu a on bohatej motor jede docela hezky plynule...)
strili to kdyz pridam plyn pod 4k otackama. Delalo to i s minulou sadou svicek, ale myslim, ze mene. Je to do sani - filtr je na jedne strane trochu cerny. Filtr jsem mel venku az ted po cca 2 letech a predchudce nevim jestli. Jak poznat spatny filtr? Az na to ocazeni se mi zda cistej. Vymenim ho stejne, ale docela jsem se divil, ze kdyz jsem ho zkousel vyklepat, tak se z neho skoro neprasilo. Takze co bys doporucil? Vymenit filtr a pokud to nezabere, tak nechat zkontrolovat ten regulator?
diky Jirka
Naposledy editováno 28.09.2015 18:43:53
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
diky
JiriD píše: Dokazu to udelat i doma nebo s tim nastavenim senzoru klapky musim do servisu? Synchronizaci,teda pokud se jedna o nastaveni te rysky na displeji na stredni uroven jsem delal.
diky
Ta ryska je nastaveni senzoru (tps) synchro jsou podtlaky - jako se delaji nankrabcich - chce to podtlak budiky - nebo sbastlit ty u trubice s kapalinou
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 03.10.2015 20:45:25
dewwil píše: V pohodě jen si dvakrát klouzla než se ojel ten hajzl klouzavej separátor a pecka. Po 100 km jsem tomu už naložil pořádně a super, při návratu se na 50 km\h za mnou vynořil stříbrný pašík co tam číhal, no měl jsem tam o kilo víc, takže jsem ho viděl jen v zrcátku a chvilku, když byl ještě schované v křoví u silnice jak jsem ho míjel, no nebyl čas koukat kdo je kdo, prostě další dva kvalty a hotovo, snad se tam byl jen nějakej manažer vyčurat... Jinak na gumu z roku 2006 super výkon a na to mý prdlání zbytečný přepych, foukám ji na 2,3 bar a po dojetí horká jak gay v modrý ústřici, takže spokojenost maximální Teď mě štve, že jsme Bubrákovi prodali už dvě sady
jo a jednu sadu mě prověřeno na Buchlácích a M5 si k tomu nemůže čuchnout ta je dobrá na turistiku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 04.10.2015 14:19:13
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
co jsi Honzo udělal že ti klesla spotřeba???a před tou ůpravou ti to na vrchu jelo??a když moc brzdíš pořád nemá dostatečný přísun paliva??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Pepa1098> přetěsnil jsem airbox, na pravý straně jsem měl fuku od náporového potrubí a vyměnil jsem zasranej filtr K&N za čistej K&N a utěsnil vršek airboxu. Ono jede dobře, ale za 8000ot.min. se mu moc nechce, jako do půl plynu OK a jakmile dám plnej tak to tam léze jak šnek... Na prudkejch brzdách, když mám rezervu nebo před rezervou tak chcípne. Dám tam ten explosafe, dneška mi zdechlo na brzdách dvakrát než jsem dotankovat...
až budu doma mrknu jestli nemám rezervní nějaké bojeschopné eRkové vačky (můžeš zkusit prohodit jestli se to změní) no co jsem měl esko tak jenom si pamatuju že když bych se špatně držel tak se mě motorka vytrhne z pazourů byl to asi vyjímečný kus
Pepa1098 píše: až budu doma mrknu jestli nemám rezervní nějaké bojeschopné eRkové vačky (můžeš zkusit prohodit jestli se to změní) no co jsem měl esko tak jenom si pamatuju že když bych se špatně držel tak se mě motorka vytrhne z pazourů byl to asi vyjímečný kus
Jo to bych byl rád, díky, ono do 200 to je celkem divoký, ale pak se divokost ztratí a na plyn to reaguje od 200 tak nějak se zpožděním, prostě jedeš 200 kila cca 60-70% plynu, přidáš na doraz a můžeš si zapálit cigáro či se podrbat na zadeli než se začne něco dít, kdyby aspoň ty otáčky reagovaly na heft tak si řeknu, že mi klouže spojka, ale ta pauza je tam fakt na prd...