pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Litina ma nevyhody ale zase i vyhody - zas treba u aut nejsou jine kotouce nez litinove (samo az na par exotu) to ze je potreba pouzit jine desky je fakt. Jinak litina je lehci nez ocel - nez nerezove oceli urcite...
Jinak u rotujicich soucasti jde spis nez o hmotnost o moment setrvacnosti - duvod proc ma beringer treba ty 4kotoucovy systemy s malejma kotoucema. Osobne mi "male" firmy sedi vic nez velkovyrobci - prestoze svetovi zavodnici pouzivaji prevazne masove vyrabene brembo...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak dík a fota zmrtvýchvstání zas nějaký budou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ony se ani lepší brzdy na původní vidle nedaj moc sehnat. AP Racing se vyprodal a ukončil výrobu těchto třmenů takže pouze E-bay a to jen při štěstí, závodní Tokico jen za úplňku a pak už jen Nissin šestipíst a tam je třeba menší úprava, ty má třeba Assassin...
ono to ani není třeba, protože konverze na lepší předek je jednoduchá. Jako bonus máš lehčí kolo a lepší vidlice. Beringery vypadaj výborně, o tom žádná, ale ty peníze šly utratit líp.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Dewwil: ty moje 6pist nissiny padnou primo, zadne upravy - dokonce jde kolo vyndat bez sundavani trmenu :)
Ty jo tak to je pecka, já někde četl, že se tam decentně musí ubrousit kus materiálu u prvního pístku u vidle, že tam prej cca 1mm masa zavází, no tím líp, jinak ty třmeny jsou fakt tak úzký, že jde kolo ven bez jejich demontáže?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ty jo tak to je pecka, já někde četl, že se tam decentně musí ubrousit kus materiálu u prvního pístku u vidle, že tam prej cca 1mm masa zavází, no tím líp, jinak ty třmeny jsou fakt tak úzký, že jde kolo ven bez jejich demontáže?...
Hele to jestli si to nepletes s ctyrpistama nissin z sp1 pri montazi na vtr - resil to stev....
Jo brzdice nesundavam, pustim kolo kousek dolu a pak jdou kolem kotoucu vytocit do stran - no kvuli nim a bitubo centralu sem to tenkrat pred 12ti lety koupil :)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Kalit a nebo cementovat díl co musí být přesný a je vyrobený načisto, aniž bys věděl co to je za materiál a muselo se to povést na první dobrou bych prostě nepokoušel (navíc kdo ví jak je to kolo už zpracované).
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
edit: a nebo nikdo neprodává tu samou motorku na díly? za 10tis se snad na starou motorku dá občas sehnat kopmlet motor ne?
Naposledy editováno 18.02.2015 10:07:49