globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...


Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 19:59 | Nahoru | #1411
dewwil> no pac jsem myslel ze tobe to ukazuje spravne a me keca a ono to bylo naopak ale klidne to muzem zopakovat

Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 19:59 | Nahoru | #1412
zkouseli jsme to s kamaradem co litra fazera ma a moje vtr si dal k snidani vtr koncilo a jemu to jeste zrychlovalo

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:00 | Nahoru | #1413

dewwil píše: jo a pak jsi měnil čidlo, protože ti blbě ukazovalo



kluci hlavně ať neteče krev japonci - taliáni jinak Milošu pěkné video jsi natočil z Honzou v hlavní roli

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:02 | Nahoru | #1414
jo video dobry ale mohl bys dat i to zkouseni tech svicek by me zajimalo cim jste vylekali toho zednika

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:06 | Nahoru | #1415
Mě je to vcelku šumák, až to bude zajetý a odladěný tak to prubnem zas

e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm

Naposledy editováno 22.09.2014 20:07:24

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:09 | Nahoru | #1416

knedlo píše: jo video dobry ale mohl bys dat i to zkouseni tech svicek by me zajimalo cim jste vylekali toho zednika



Tak zrovna ty šlupky na tom videu nejsou a to je škoda, já to dvakrát zkusil natočit než přijel bratr se startboostrem...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:10 | Nahoru | #1417

knedlo píše: jo video dobry ale mohl bys dat i to zkouseni tech svicek by me zajimalo cim jste vylekali toho zednika



chudák zedník

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:10 | Nahoru | #1418

dewwil píše: Mě je to vcelku šumák, až to bude zajetý a odladěný tak to prubnem zas

e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm



No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:13 | Nahoru | #1419

dewwil píše: Mě je to vcelku šumák, až to bude zajetý a odladěný tak to prubnem zas

e: ale už to nebude ončo, když to bude s 1120ccm



jo ale na měření to nemá vliv když pojede jedna 200 tak druhá by tam měla mít to samé

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:18 | Nahoru | #1420

Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho



Franco nebuď tak negativní (nestraš) Murkin na brzdě sníží omezovač na 10250 ot/min

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:20 | Nahoru | #1421

Franco82 píše: No maximalka s big bore.... to zavani tim, ze vyzkousite big bang. A Yamaha s tim nebude mit nic spolecnyho



jj, nebudem to pokoušet Zatím to jelo do 5-6 ot./min.. Musí se na to opatrně, a pomalu při zajíždění ty otáčky zvyšovat, při vyšších otáčkách uvidíme jak se projeví ta komprese...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:26 | Nahoru | #1422

Pepa1098 píše: Franco nebuď tak negativní (nestraš) Murkin na brzdě sníží omezovač na 10250 ot/min



To byl samo zert, i kdyz popravde bych z toho malinky lepiky mel. Po brzde se uvidi, si me neprejte jestli ten graf bude vyssi nez z corsara... . To pak bude projekt MM bib bore 1340!

Kazdopadne maximalka je stejne na nic, uzasny na tom bude ten kroutak ve stredu (a ctvrtek teda taky ). A o tom muscle nahac je.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:28 | Nahoru | #1423
Franco82> No v to pevně doufáme, že vás s krouťákem dáme i v pondělí

e: i když Corsaro má 123Nm a to je slušná porce, já si říkal, že to Jindřejovo táhne jak lokomotiva

Naposledy editováno 22.09.2014 20:33:03

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:42 | Nahoru | #1424
No v serii 996ccm je v teleti 106Nm, v 1078ccm už to bylo 116,36Nm takže uvidíme...

Naposledy editováno 22.09.2014 20:43:10

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 20:51 | Nahoru | #1425

dewwil píše: No v serii 996ccm je v teleti 106Nm, v 1078ccm už to bylo 116,36Nm takže uvidíme...



jo a na 1078 bylo 100Nm už v 3500 ot/min ale Morini je fakt lokomotiva tak uvidíme zdali se přiblížíme ale jak se říká objem ničím nenahradíš

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 22:38 | Nahoru | #1426
Je to pěknej počin,přál bych vám aby to fungovalo a byla s tim prdel...no a jestli se to rozletí,tady máte možnost dalšího využití



(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 22:44 | Nahoru | #1427
Ďuričko> to je pekny

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

22.9.2014 v 23:24 | Nahoru | #1428
[quote=Ďuričko]Je to pěknej počin,přál bych vám aby to fungovalo a byla s tim prdel...no a jestli se to rozletí,tady máte možnost dalšího využití

díky za tip je to opravdu moc pěkný

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 05:39 | Nahoru | #1429
knedlo> Tak to nevím, protože maximálku sem ještě na fazeru nedal, nad 200 to už leze pomalu se mi zdá A jezdím hlavně po okreskách a menších silnicích. Teď sem dával nový gumy a ještě nedávno řešil nastavení přední vidle, tak se to teď konečně chová podle mých představ a nějakou dobu s tím vyžiju. Ještě kouknu po udělátku na zkrácení dráhy plynový rukojeti a mohlo by to bejt hundertprozentig. Ve výběru s fazerem bylo ještě i sv1000, ale fazer je asi větší univerzál+výkon. Ale tohle vlákno mě baví

3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 05:52 | Nahoru | #1430
Kakabus: do toho plynu jde dat silonovej krouzek ... Par uz sem jich delal

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 08:01 | Nahoru | #1431
assassin> Jojo, chvíli mi trvalo najít pro to anglickej název - quick action throttle..většinou sem našel komplet silonovou trubku, jenom tady (a zrovna ve verzi pro TL) je to, co by se mi zamlouvalo a co asi myslíš - jen podložka. Musím na to kouknout, co je potřeba.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 09:28 | Nahoru | #1432

assassin píše: Kakabus: do toho plynu jde dat silonovej krouzek ... Par uz sem jich delal


A já potvrzuju, že s tím je to úplně jiná motorka

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 09:55 | Nahoru | #1433
Kakabus: u tve moto je myslim plyn jako ma r1 - da se to resit tak ze se tam da ta trubka s bubinkem z r6 - ma o neco vetsi prumer bubinku a tusim ze jako origo dil v yamaze to neni drahy....
Druha moznost je udelat silonovej krouzek kterej se na puvodni bubinek nalepi (u r1 se vejde jen asi 1,5 mm tlustej krouzek, takze se kloudne neda udelat tak jak ho delam na TL - s vyfrezovanymi zajistovacimi "nosy" - ten jde jen nacvaknout. U toho obyc krouzku se musi nalepit vterinakem...
Krom toho je tam uvnitr toho odlitku kde se bubinek otaci takovej nalitek kterej znemoznuje instalaci vetsiho bubinku, je potreba ho odbrousit treba modelarskou frezkou (dremel) ... Doma mam napsany rozmery krouzku a nekde jsem mel i fotky toho nalitku co je treba odbrousit... Kdyztak klido napis pm...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 09:57 | Nahoru | #1434
assassin> A není to s tím pak ještě ucukanější?

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 10:04 | Nahoru | #1435
Strakon: neprijde mi, to cuknuti v prechodu brzdeni motorem/mako plynu tam je tak jako tak a neni v nem moc rozdil jak citlive ten plyn otevres a nic jineho mi na tl necuka... Rychle si na to zvyknes a to zkraceni neni tak extremni - naopak moznost dat plnej na 1,2 bez vykloubeni ruky je orijemna a zvyka se na to dobre :)

U TL jde ten chod zkratit o cca 20procent, u te yamahy je to o dost min - nevejde se tam tak tlustej ten krouzek.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 10:06 | Nahoru | #1436

strakon píše: assassin> A není to s tím pak ještě ucukanější?


Úplně v pohodě.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 10:08 | Nahoru | #1437

strakon píše: assassin> A není to s tím pak ještě ucukanější?



já měl vždycky strach dávat rychlopal protože se mi plyn pěkně dávkoval s tím co mám. Pak jsem zjistil že málokdo má ten plyn kratší, někdo si s tím pravděpodobně pohrál než jsem to koupil

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 10:34 | Nahoru | #1438
assassin> To je v pohodě, budu to řešit asi až v zimě a nějak si s tím poradím. Díky za tipy. Asi pořídím nakonec R6 trubku a upravím vnitřek deklu, aby se to vlezlo. Aspoň mi zbyde origo, kdybych to chtěl vrátit (o čemž ale pochybuju).

2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 12:24 | Nahoru | #1439
Zajímavý základ na zimní radovánky.

(ne, neznám, nevim,.... jen jsem projel v nudě čerstvou inzerci)

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

23.9.2014 v 14:51 | Nahoru | #1440
strakon> mám na Buse taky Assassinův rychlopal a potvrzuju výše uvedené. Zvykl jsem si na to ani ne za pět kilometrů a neměnil bych. Na nějaké kochačky a cestování asi zbytečnost, ale na svižnější dynamičtější jízdu je to super.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist