už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
J.M.K. píše: ... Jak už jsem zmínil někde na začátku, osobně bych vždy vzal ze zvoleného motocyklu celou zadní polovinu rámu (od motoru po kolo) a tu vestavěl do kastle jako pomocný rám, nesoucí celý agregát. Navíc by tak kastle nebyla namáhána na tahy, ohyby a kruty na přenosu mezi motorem a kolem.
Při tomto řešení bude muset být zadní část výrazně delší, než s jakou je počítáno v současném designu tříkoláku, viz obrázek postavené tříkolky a podobný projekt níže. Projeví se to pak zřejmě i v jízdních vlastnostech, díky více vzadu položenému těžišti.
Projekt Talon RT - Více tady:
Tady je k tomu projektu ještě něco
Naposledy editováno 19.09.2014 18:07:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse> Vyrábět pro každý motor celý podvozek je pochopitelně nesmysl. Ideální by bylo, kdyby se podařilo udělat na kastli nějaké "univerzální úchyty" a pak montážní sady (adaptéry) pro každý motor, umožňující jeho snadnou vestavbu a případně i výměnu. Problém ale bude v tom, že těžko se najdou dva motory, pro které by šlo udělat uchycení tak, aby se výrazně neměnil celkový rozvor. Ber to jen jako "návrh do placu".