už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse píše: Myslím,že tohle jsem nechtěl úplně slyšet,ale musím připustit,že jsi to vystihl.Možná bych ještě doplnil rádio
Lehce si mi nahral na smec :) me osobne se na tom nelibi 1) ta samonosna kastle (technicky na ni nic spatne neni, ale ja bych takovehle vozitko stavel konzervativne, tzn trubkovej ram a kastle pres (libilo by se mi kdyby byla z alu plechu :) )
2) 3kola - ja bych od toho chtel nadstandardni jizdni vykony - ala caterham - a myslim si ze ty 3 kola to limituji - jo vim ze jezdi sakra rychle trikolky ala can am - ale proste to tak vidim.
3kola vznikly z důvodu jednoduší homologace. Za další, postavit důstojného pokračovatele Velorexu je výzva Když jsem si na netu prohlížel různá videa s tříkolkami, tak mě u některých včetně Morgana zaujala rozevlátá záď, přestože nejsem obdivovatel driftů a Tříkolák by měl bát hlavně stroj na zábavu. Hlasy po čtvrtém kole se ozývají. Po technické stránce by je nebyll problém vyslyšet, myslím, že něco podobného se přihodilo tříkolce Grinall Scorpion.