už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
Ale to už se dostáváme mimo... hlavní je, že zkrátka buď musí být auto čistě na silnici, nebo čistě do terénu - "jabkohruška", jakou zmiňuješ, je blbost a nebude to mít dobré vlastnosti ani na jednom. A že je "velké auto bezpečné", je také samozřejmě pitomost - neznamená to větší tuhost kastle a navíc se takové hovado s vysokým těžištěm mnohem snáze převrátí, než nízký osobák.
A s těmi "berličkami" byl typickým příkladem MB třídy "A" - co to bylo za průser-ostudu, když se ukázalo, že v losím testu se převrátí v 60km/h, zatímco Trabant v pohodě zvládl i 75km/h. Takže "áčko" pak muselo povinně mít ESP, aby vůbec dostalo homologaci do provozu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
J.M.K. píše: bafse> "Pseudo-offroad" je trefný pojem. Také moc nechápu, proč je toto na trhu ...
Lidi to kupujou.
Ohledně bezpečnosti většího auta, minimálně to má dělat co s hmotností i při stejný tuhosti. Střetnou se čelně dvě auta, jedno lehký, jedno těžký. Těžký pokračuje dopředu, lehký obrátí směr a jede dozadu. Ve kterym bys chtěl v tu chvíli sedět?