globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

29.8.2014 v 09:19 | Nahoru | #1
Bafse, myslím, že myslel také veci ako uloženie motora. To by sa malo vylaminovať naraz s kasňou kvôli pevnosti. Alebo si vymyslel nejaký pomocný rám z hliníku, do ktorého sa už potom bude dať nabastliť viac rozmerovo príbuzných motorov? Nápravy budú zrejme dané vopred, tam problém nevidím. Jediné otravné je elektroinštalácia. Ale tú by som v tomto prípade spravil primitívnu, bez využitia moderných zberníc, ked to má byť opraviteľné doma. Nakoniec, v takomto jednoduchom vozítku to aj tak stačí, okopíroval by som zapojenie 634 a pridal další okruh pre druhý pár svetiel. Zas by si mal mať dopredu navrhnuté, ako to má vyzerať, či nejaké ťažké retro s Boschákom a leteckými kolískovými prepínačmi (tak to má aj nový morgan), alebo nejaký moderný autový aftermarket.

Naposledy editováno 29.08.2014 09:19:29

(reakce na) Stavba tříkoláku

29.8.2014 v 09:36 | Nahoru | #2
jean192> Vzadu by měl být malý pomocný rám, pro kyvku a motor, není tam rozhodně kvůli pevnosti, ale spíš kvůli tomu, aby se do šasi jednoho typu dali naistalovat různé motory. Z toho se budou odvíjet i detaily elektroinstalace. Přední náprava je klasická lichoběžníková, odpružená vinutými pružinami.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist