už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/33/241816_trikolak1.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2014/33/241817_trikolak2.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku
Krom toho ze se porad tocis na slozite jednotce a jeji diagnostice a ja sem ve svem okoli nezazil mrtvou jednotku co by znepojizdnila vozidlo - zato pecky na kladivkach, probijejici rozdelovace, civky atd nepocitane krat. Na tyhle krapy vychazelo v prumeru na 5tis najetejch km ta hodina dve vrtani se v tom na mezi - na sto tisicich km to auto bylo na vyhozeni, pokud majitel nebyl lestic co stravil vikend cistenim, mazanim a konzervovanim. Jen kdyz si clovek vezme kolik tyhle krapy mely maznic a jak casto se to vse melo promazat. Na tohle clovek casem zapomene a pamatuje si jen to dobre - fakt je ze nova auta jsounspolehlivosti a najezdem o rad jinde.
A ze bych si vybiral auto podle toho jak slozity je vymenit zarovku? Vzdyt se meni jednou za uherskej rok a ty historky o rozebrani pulky auta za pomoci specialniho naradi jsou prehnany