globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 19:11 | Nahoru | #1
J.M.K.> Takže asi tu střechu fakt budu muset vymyslet. O provozu v zimě jsem zatím nepřemýšlel, ale proč ne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 19:17 | Nahoru | #2
bafse> Zkusil bych použít starší velomobil jako kopyto pro kastli, snáze se upravuje než dělá celé nové kopyto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

23.8.2014 v 20:29 | Nahoru | #3

bafse píše: J.M.K.> Takže asi tu střechu fakt budu muset vymyslet. O provozu v zimě jsem zatím nepřemýšlel, ale proč ne



To je také pravda, že s tímto by asi jen tak někdo v zimě nejezdil, bude to spíš sezonní koníček, jako motocykl. A když někdo nebude mít garáž, nebo kryté stání, tak to prostě dá pod plachtu. Jenže ale to nic neřeší ohledně toho, že jezdce může cestou zastihnout slejvák, pak bude rychle nasaditelná, nebo rychle "zaklopitelná" střecha sakra potřebná. Vzpomínám, jak mě jednou chytla na motorce průtrž, kde byla furt suchá vozovka, pak najednou pár kapek a pak na dvaceti metrech "start průtrže z 0 na 100%" - sice jsem nepromokl, kožený mundůr PGI byl kvalitní, dokonce ani kolem šátku to neprosáklo, ale ani náhodou nebyl čas zastavit a vytáhnout nohavice z bot a přetáhnout je, takže nechtěj vidět ten Atlantik, co jsem pak vylil z bot a ještě týden jsem do nich cpal noviny, než vyschly. Toť jen jako ilustrační příklad z praxe, jak náhle může někdy slejvák začít a jak tedy "operativnost" (=rychlost rozložení a složení střechy, hlavně ale rozložení) může být důležitá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist