bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Věčné téma koleno vs stupačka
 
12.8.2014 v 16:36
Zdar borci. Vím že je nekonečné téma poser pruhy, koleno, jak moc vysedat atd atd. ale nedalo mi to a chtěl bych odpověď trochu individuálnější. Sedlám Suzuki naháče GSR 750. Mám sní nalítáno cca 3tis km, první velká motka moje. Sedli jsme si parádně. Snažím se trénovat zatáčky, náklony. Dřu hlásiče náklonu, ale na kolenní slider mi malinko přece jen chybí. Poser pruh kolem 0,5 cm. Když vysednu víc....přijde mi že z motky už vyloženě visím a nevypadá to dobře. Způsob vysedání....cca na 1/2 zadku viz fotka. Není to ale ten náklon na hlášič, šlo to ještě níž, ale fotku na to nemám:(

prosím o jakkýkoli typ či radu, díky







Naposledy editováno 12.08.2014 16:37:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:05 | Nahoru | #61
Redguy> Pořád mu říkám, že ho má vopačně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:24 | Nahoru | #62

MorgienA píše: Redguy> Pořád mu říkám, že ho má vopačně



Hlavne je zajimavy sledovat, jak bavoraci, duchnari apod. tvrdi, ze je to kvuli lepsimu chlazeni, pritom uz to jsou dneska vsechno vodnici Ale dlouho se smat nebudem, Guzzi prej taky pracuje na vodnikovi

Naposledy editováno 13.08.2014 13:24:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:30 | Nahoru | #63
MorgienA+Redguy> Jste jiní


Naposledy editováno 13.08.2014 13:30:33

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:40 | Nahoru | #64
Tak souhlas, že tak 80% silničních jezdců si chce asi dát kolínko o tom žádná.

Na druhou stranu čím více jsem se ho snažil dát, tím méně to k tomu směřovalo, nakonec jsme ho prvně dal, když jsem ho tam vůbec netlačil...ale chce to jet už trošku rychlejc.

A na silnici mi to přijde jako uplně k ničemu

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:42 | Nahoru | #65
karf> Jsme vyjímeční

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:43 | Nahoru | #66
Redguy> taky jsem slyšela :( to byla asi jen otázka času ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:56 | Nahoru | #67

MorgienA píše: Dekker.dave> ta fotka je super


Ta Tvoje fotka z nadhledu je super.

1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:57 | Nahoru | #68
No vidím že komentů daleko více něž jsem čekal:)) všechno má něco do sebe..jak ale škrábnul hlásič tak od kolena, sledováno pozorovatelem, chybělo jen děsně málo, takže bych řekl, trochu toho náklonu k budíkům, krapet více vysednout a musí to přijít, hlavně nenuceně:))
Tu bibli zatáčení jsem zkoukl, konečně dokument Le gusto!!, ale praxe je praxe:)

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 13:58 | Nahoru | #69
VladaM>

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 14:20 | Nahoru | #70

MorgienA píše: Pawka> svobodná..proč ?



jenom to první, tak to se mně už měnit nechce

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 14:35 | Nahoru | #71

VladaM píše: Ta Tvoje fotka z nadhledu je super.


Ta je dobrá

1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 14:39 | Nahoru | #72
To ste jeste nevideli kozy nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 15:56 | Nahoru | #73

MorgienA píše: Redguy> Pořád mu říkám, že ho má vopačně


Plácáš .... lodní motory se můžou montovat jak chceš. ..ale ma- li se s tim dát trochu jezdit po silnici...chce to trochu promyslet jak to tam dát

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 15:57 | Nahoru | #74

Redguy píše: To ste jeste nevideli kozy nebo co?



Já jo...proč?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 16:07 | Nahoru | #75
t_freedom> no ale nám k tem lodním motorům dávají zas dobrý baterky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 16:35 | Nahoru | #76
MorgienA> nemyslíš tím doufám Yuasu, , že...bež se raději rychle podivat...

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 17:00 | Nahoru | #77

t_freedom píše: MorgienA> nemyslíš tím doufám Yuasu, , že...bež se raději rychle podivat...



Ja mam nakou talianskou, co se tady neda objednat. To bude jeste legrace, az se mi posere, je totiz docela nizka a siroka a kapacitu a startovaci proudy ma jak autobaterky

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 17:07 | Nahoru | #78
Nedělejte z toho offtopic prosím

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 18:04 | Nahoru | #79


Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 18:10 | Nahoru | #80
Moje věčná odpověď - Koleno je prostředek a ne cíl, slider slouží k tomu, aby se dalo na motorce sedět i při velkých náklonech. Pokud při správným posezu s gumou na hraně koleno není, tak je to geometrií těla, potažmo krátkou nohou. Já třeba kolenem škrtám na silnici jen výjmečně a ani na okruhu ty slidery nezhobluju, to prostě není smyslem ježdění. Raději se soustřeď na správnou stopu a práci s plynem a koleno ať si je jak chce.

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 18:33 | Nahoru | #81
Jelikož jsem z Hranic, tak do Kunčic-Špiček jezdím celkem pravidelně, lepší cesta tu v okolí není potíž je v tom, že je tu docela provoz a kdejaký náklaďák tu vyhodí z krajnice štěrk a místní už jsou na motorkáře poněkud alergičtí. koleno tu jde, ale je to složitější, chte to mít nějakou rychlost a nebát se to naklopit, když škrtáš stupačkou tak víc vysednout, když neškrtáš a koleno nedáš tak víc naklopit.. já na FZ6 mám taky stupačky nízko, ten naháč prostě není na takové ježdění stavěný, ale na pohodovou cestovní jízdu taky že jsem v Brně obrousil nejen kolena, stupačky, ale i kus stojanu a řadičky borci za mnou furt at jim nedělám v každé zatáčce ohňostroj

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 19:37 | Nahoru | #82
koleno cvicim svedomite kazdy den




Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 19:42 | Nahoru | #83
Konečně koment mě na míru:) Z fotky poznal double zatáčku na kunččice....s těma kamiónama máš recht to je každou chvíli nějaký traktor utrousí pšenku atd....v té první levotočivé Z. od Bělotína se mi stupačka nepovedla je to trochu nepravidelná zatáčka s mírným převíšením a ten had uprostřed mě vždy trochu vyleká anyway....preferuju spíš tu další, pravá strana mi jde evidentně o něco líp, možná i z toho důvodu, že na levou hrozí vyjetí z cesty na dovču do škarpy, nevím. Budu si muset o něco vysednout...ale stupačka drhne, pozorovatel za mnou na zx6R ninji hlásí vždy pár cm kolena nad asfaltem, takže když si o maličko víc vysednu zákonitě to musí jít:) Ale okruh bych taky rád zkusil, hodně se mi líbí Vysoké M. ale je to dál no

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 20:01 | Nahoru | #84
Ten na tom hajzlu je nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 21:24 | Nahoru | #85

Bubrak-ZX10R píše: hele princip je v tom, ze jedes na motorce normalne zatacku nejakou rychlosti, cim vyssi rychlost prujezdu, tim je motorka vic naklopena.

dalsi bod - pokud vysednes, posunes tim teziste a motorka muze byt mene naklonena pri stejne rychlosti prujezdu

cim vic vysednes, tim je motorka vic rovne a v extremu skutecne muze byt pri stejne rychlosti prujezdu skoro rovne a ty visis z motorky jak opicak, ale je to ve vysledku jedno

stupacky ma kazda motka jinak 'vysoko' a drou v jinem naklonu, cili to neni meritko niceho, treba u VFR 750/800 sem drel stupackama skoro rovne, a na ZX10R jeste nikdy, podobne treba Hondy 929 ci 954 jsou zname, ze skoro driv nez stupackama drou bocnima kapotama, cili spatna koncepce motorky.

cili projet zatacku v brutalnim naklonu na stupacky/kapoty, nebo s motkou skoro rovne ale vylezlej a s kolenem na zemi, lze pri stejne (ci podobne) rychlosti a nevypovida to o nicem, oba zpusoby sou v pohode (jen tomu druhymu se prilis chytri lide posmivaji )

osobne doporucuju na takovydle pokusy podhustit trochu gumy, aspon na 1.9, abys mel vetsi stycnou plochu, aby se gumy vic zahrivaly a drzely a udrzely vetsi naklon, a zaroven mas zrejme motorku s relativne nizko stupackami, cili tam naklon moto uz moc nezvetsis a musis holt vic vysednout a vypadat na tom 'blbe', ale je to OK



Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!

Naposledy editováno 13.08.2014 21:26:44

Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 21:29 | Nahoru | #86
kozy pořád nic?....

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 21:53 | Nahoru | #87

Bandicoot píše:
Tu bibli zatáčení jsem zkoukl, konečně dokument Le gusto!!, ale praxe je praxe:)



no vidíš a mně se to moc nelíbí...

1 reakcí na tento příspěvek Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 22:09 | Nahoru | #88
čau, radši si zapnu caps lock aby měla moje slova větší váhu, takže: MOŽNÁ UŽ TO TU NĚKDO ŘÍKAL, ALE TAJEMSVÍ JE PODLĚ MĚ STÁT NA TÉ SUPAČCE OPRAVDU ŠPIČKOU NOHY, a né jenom jí mít položenou na té špičce, ale skutečně tu nohu dát do té polohy, jakoby si na té špičce stál, to znamená propnutý nárt a skrčené prsty. Toto ti právě dovolí tu nohu ještě více vytočit a kolenní slider konečně odpanit :)

Zdar, Radek.

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 22:25 | Nahoru | #89
endemit> nevim proc ale zaznam v deniku, toho cukrouše z dacic "prvni kolinko s endemitem" mi nejak uvizl v palici Tak si mi ho hned pripomnel.
Takze, jak se ma vlastne ten hezoun whites? Jezdi zas?

Naposledy editováno 13.08.2014 22:26:31

(reakce na) Věčné téma koleno vs stupačka

13.8.2014 v 23:32 | Nahoru | #90

dejf. píše: Trochu nesouhlasim...¨Tech extremne vysedlejch vopicaku potkavam dost a casto me brzdej i kdyz jedu volnejc, bez vysednuti a skrtani stupackama.
O sviznym tempu s kolenem a stupackama na zemi nemluve...
Nechapu proc bych mel extremne vylejzat, kdyz jedu temer bez naklonu...Navic nemas takovej cit, dyz ses uplne mimo bajk. Chapu to na okruhu. Napriklad na vode...ale na silnici je to fakt zbytecny. Ty gumy maj fakt neska extremni rezervy...
A upoustet se mi zda celkem zbytecny v provozu a kor na slabym nahaci. Ja jezdim predepsanej tlak na zimnich gumach - roadsmart 1 a nikdy me nepustily, kdyz sem se o to zrovna umyslne, v pomalejsich zatackach na vyjezdech nesnazil. A na to ze je letos celkem trapim..vpodstate jenom Duba, Duba, Duba. Tak maj pres 10tis (nechapu) sou uz sice skoro bez vzorku, ale este neco najedou a furt jezdim stejny tempo, stupacky mizej a dobry...A i v tech nejvetsich vedrech cajk..Vyborny gumy!



ja sem samozrejme nechtel tim rict, ze vysedlej vopicak je automaticky hustokrutopriste rychlej tlak ma vyznam ten ze mas skutecne sirsi stycnou plochu a guma se zahriva razantne rychleji, to je asi jasny, vyhody to poskytuje zjevny, ale nerikam ze je to nutny, jen to poskytuje vetsi rezervu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist