paolo_novy Přidat reklamu

Téma: palivová nádrž
6.8.2014 v 17:38
Zdravim majitelia vn900. Mám na Vás otázku. Pri tankovaní paliva som si všimol, že pri takmer prázdnej (ručička už bola skoro v červenom na palivometry)nádrži som natankoval iba cca 12 litrov benzínu (najazdené len 300km). Je to bežné, alebo je chyba v palivometry? Veď plná by mala mať objem 20 litrov. A cca 8 litrov na rezervu, by bolo asi veľa. Ďakujem.

palivová nádrž

6.8.2014 v 18:20 | Nahoru | #1
To je normální, mám to úplně stejně. Beru ukazatel paliva jen jako "orientační informaci", že je čas natankovat, ale vždycky se mi tam vejde méně, než bych čekal. Což je taky na jednu stranu příjemné

palivová nádrž

6.8.2014 v 20:43 | Nahoru | #2
Taky jsem to měl podobně, od rezervy jsem natankoval 12 - 13 litrů ...

palivová nádrž

7.8.2014 v 07:43 | Nahoru | #3
Tak to ste ma potešili :) Už som si myslel, že je niekde chyba. A máte niekto odskúšanú jazdu na rezervu? Koľko km by sa dalo ešte najazdiť?

palivová nádrž

7.8.2014 v 09:06 | Nahoru | #4
Ahoj,

já od tankování do tankování najíždím kolem 360 km. (tankuju tak 14 L).
Při tankování vynuluju Trip a vím,že jsem "v klidu".
Ručička je dost orientační, řešívalo se to na fórech VN 900 , kde se přidával rezistor do obvodu plováku...já to řešil přihnutím plováku v nádrži
Předtím mi to neukázalo plnou i když bylo natankováno až k tomu plechu v hrdlu.
Teď mi to funguje v celém rozsahu,ale když už je ručička úplně dole,tak reserva ještě nesvítí - ten spínač má obvod zvlášť a je pevně umístěn na palivovém čerpadle. Někdy si myslím,že už mi praskla žárovka,ale nakonec se vždy rozsvítí
Tou dobou už jsem na pumpě,ale kdy jsem motorku kupoval,tak kontrolka svítila a dojel jsem v pohodě na pumpu 12 Km daleko - takže tak.

Každopádně je to super výkon i spotřeba !!! (Při jízdě vedle H-D Sportster Ti bude připadat Tvá nádrž nekonečná )

palivová nádrž

7.8.2014 v 10:15 | Nahoru | #5
ok, ďakujem Vám všetkým za info :)

1 reakcí na tento příspěvek palivová nádrž

8.8.2014 v 18:29 | Nahoru | #6
Zdravím Vás VNkáře, začnu trochu z jiného soudku... Mám teď zrovna problém s přetlakem a podtlakem nádrže. Při teplém počasí a za delšího stání na slunci přetlak a po X Km silnej podtlak z důvodu vysátí benzínu z nádrže... Otázka zní: řešil jste někdo stejnej problém? Jak je řešený tlak v nádrži? S opravářema jsem to konzultoval. Jeden tvrdí sundáme nádrž,bude ucpaný přepad. Druhý tvrdí, že se reguluje tlak přes víčko,že je ucpaná dírka v něm... Nevíte náhodou, kde že je pravda? Na co kouknout prvně? Vlastním VN 900 classic z roku 2006. Za názory předem velké díky... Předem říkám, že těsnění víčka odstraňovat nebudu... ;o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) palivová nádrž

14.8.2014 v 10:08 | Nahoru | #7
Srnobijec> Ahoj,
VN 900 má odvětrání nádrže ventilem. Vedení je gumovou hadicí,kterou uvidíš když sundáš tachometr z nádrže - vede dopředu,ale vrací se vzad. Vede až za druhý válec (je to v místech jako za spínací skříňkou) , tam je ventil odvzdušnění
Zkontroluj,jestli není skřípnutá hadice v oblouku,nebo mezi nádrží a rámem

PS: těsnění víčka tam určitě nech

(reakce na) palivová nádrž

17.1.2015 v 16:41 | Nahoru | #8
alespilot> Díky Ti, od okujícího byl otočenej pajšl vevnitř ve víčku, tak se uvidí, jestli to stačilo tak, pokud né mrknu i na ten ventil, díky. Hadička skřípnutá není tu jsem kontroloval...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic rosak72 25 15.10.2023 v 11:36 Piwell
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic Maro900 9 10.6.2023 v 09:45 Maro900
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic riderr3 18 28.5.2023 v 17:09 kratkej01
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic Sumečekk 8 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk
Jsem přes 1000 km od domova a probl... [1, 2] Kawasaki VN 900 Classic Dexxteer 59 22.5.2023 v 23:17 Sumečekk


TOPlist