Původní babička - dle jiných STARÁ VRÁNA
a nyní zralá žena se vším co k ní patří
DÍKY PETŘE - JEŠTĚ SPOLU NĚCO URČITĚ SPÁCHÁME
Naposledy editováno 02.08.2014 08:52:05
2 reakcí na tento příspěvek Znovuzrozená genesis - yamaha FZR 1000
můžeš dát nějaké informace ohledně stroje?
Rok výroby, co vše jsi udělal a jestli jsou barvy originální
z toho roku výroby.
Jak to jede,dělal jsi repasi podvozku?
Jinak si vzpomínám,že právě v té šedé byla v mém pokoji na plakátu a
každé ráno jsem o ní snil....
To ale bylo v roce 1987
jinak po dnešku první pocity z jízdy cc po 350km ..... no co ti mám říci, nemůžu ji zatím moc honit, strop zatím 5-6000 ot, ale při rozjezdech, předjíždění, kdy jsem moc nesledoval otáčky, tak po 6000 ji nepoznávám, před tím se až zas tak moc nic nedělo, ale teď jde za plynem neskutečně. Už se těším, až ji proženu do plných
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znovuzrozená genesis - yamaha FZR 1000
V roce 1987 přišel na svět první FZR 1000 Genesis a ta byla tehdy parádní - oblé linie, široká zadní pneumatika 160/18, hliníkový rám Deltabox, 5-valve, 99kW, ale především tvarově krásně sladěno. On již o rok dříve Kawasaki GPZ 1000 RX naznačil jak by měla vypadat kapotovaná motorka nové generace, ale FZR jí "UDĚLAL"! . To byl vlastně nástup konečně pěkných kapotovaných motorek! Do té doby byly kapotáže tzv. "nábytek" od truhláře .
Tohle na obrázcích je první Exup z let 1989-90, který byl ale hodně jiný, velmi přepracovaný (rám, zadní kyvna, kola, tlumiče, brzdy, kapoty, přívěra, karburátory...), včetně kratšího rozvoru. To byl úplně jiný motocykl a také se úplně jinak choval.
Ve špičce na konci otáčkoměru jel méně jak Genesis-ka, ale nástup od spodu také díky klapce Exup a přepracovaným karburátorům byl o 100% jinde jak Gensis = šel na zadní jen plynem ani se člověk nemusel moc snažit.
Měli jsme svého času doma obě - já Genesis a brácha tohoto prvního Exupa.
Obě moc pěkné motorky!