Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
2stroke píše: Název přimazávaní je vcelku zcestný - celý princip je pouze ten, že ten mazací olej jenom ochladí sací ventily z cca 80-90 st. (teplota sacích ventilů při provozu na plyn) na cca 70 st. (teplota sacích ventilů při provozu na benzín)...výfukové ventily to samozřejmě nenamaže a na píst/válec to má minimální vliv - ty se 1000x více namažou zespoda...
A jak to víš Pokuď by totiž platil tvůj princip, tak to vlastně vůbec nemůže fungovat. Energie, kterou by to odebralo, by byla zanedbatelná.
Co když to např. funguje na principu, že to ovlivní teplotní odolnost sedel jako třeba u olova a nebo u přísad pro motory, které nejsou určeny pro bezolovnaté benzíny.
Přemýšlej. Na něco přijdeme.
Naposledy editováno 09.08.2014 07:49:26