jakou tlakovou myčku?Odstěhoval jsem se z města na vesnici a potřebuju na na mytí moto,čtyřkolky,traktoru,kombajnu,pluhu,auta,vozejku atd atd nějakou tlakovou myčku....mám nějaký 10ti letý Karcher,který už je v píči,ale příslušenství zůstalo,takže bych možná rád od tohoto výrobce.Nechci profi,ale něco lepšího než hobby.Máte někdo konkrétní typ s vlastníma zkušenostma? Na trhu je toho 6 půlek a já nevím co zvolit.Mountfield nechci podporovat.To samé bych potřeboval s křovinořezem..né úplnou srajdu a nemusí být profi.
PS:Jěště bych potřeboval něco na dopravu cca 3x týdně do hospody za kámošema kam jsem zvyklej 25 let chodit.Přemýšlím o elektro kolu.Máte někdo zkušenosti s konkrétním modelem?Mám 110 kilo ,tak aby mě to po 5 pivech uvezlo(cca 5km).
Předem děkuji za názory podložené vlastními zkušenostmi.
PS2: Ohledně elektro kola,prosím 15-25 leté bikery,aby se zdrželi moralizujících příspěvků.Jsem si vědom všech rizik.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek tlaková myčka +elektro kolo(nebo jinej sráč)
mariano píše: ne, že bych chtěl moralizovat...na kole jsi cyklista (čili zákonem postižitelný), s koloběžkou chodec. elektrokoloběžku?
edit: beru zpět, jsem si početl ve vyhlášce č. 341/2002 Sb. a koloběžka je počítána jako kolo
Myčka: Nilfisk C130... kvalita, bohatá výbava. když jiný typ, tak ať má kovové čerpadlo (písty v kruhu a šikmá deska na způsob hydraulického motoru), přetlakové vypínaní motoru místo pouhého obtokového ventilu a hlavně indukční motor - oproti levným supermarketovým hračkám prakticky bezhlučný.
Křoviňák: Stihl FS120 - slouží přes deset let bez jediné poruchy, výborná dostupnost dílů a dobrá servisní síť.
Elektrokolo - tam je to dost ošemetné, u některých typů je životnost akumulátoru tak mizerná, že z dlouhodobého hlediska se finančně více vyplatí benzinový skútr. Výborný by byl moped na způsob Babetty, ale s motorem Honda Monkey 50 - bohužel v dobré kvalitě to nikdo nevyrábí a "Betka" je šrot. Někde jsem před časem viděl přestavbové sady, kde do předního kola se vplete náboj s motorem, baterka se lupne třeba na nosič a z obyčejného bicyklu je tak elektrokolo. Nevzpomenu si ale teď na odkaz.
A případně rovnou elektrický skútr - raději nebrat. Vzhledem k pořizovací ceně (kolem 80000,-) se nevyplatí už jen proto, že za dobu jeho životnosti (než si vyžádá velkou investici - nová baterka apod.) u motorového skútru ani zdaleka tolik peněz v benzinu nepropálíš.