globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pepa Sršen radí!!!
28.7.2014 v 20:18
"petrolej fakt ne .....je mastnej, ničí O-kroužky.....atd...." zajímavé





Naposledy editováno 28.07.2014 20:18:27

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 18:38 | Nahoru | #451

HaroldENG píše: Prosím, ještě bych tu uvítal rozebrání Sršňova řazení bez spojky, jak je vidět na jeho videu ...jak nahoru, tak i dolů, díky.



co na tom chceš rozebrat, prostě to tam šoupneš a je. a zpět to samé. nedělám to moc často, ale vím, že to jde a úplně krásně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 18:59 | Nahoru | #452

Krovak píše: Za čtvrté, skvěle ovladatelný nohama je leda tak Simson a další stejně vážící pokusy o motorky. Tam jsem skutečně zaznamenal dramatické reakce na přenos váhy na jeho krásném růžovém nášlapu (ano, mám růžového Simsona skůtra a jsem na něj náležitě hrdý ).
Bohužel Fazer na šlapání po stupačkách zdaleka nereaguje tak rychle, že by to bylo váhou a velikostí kol?



Podle toho co psali v knížce dokonalá jízda na motocyklu by to mohlo souviset s šířkou pneumatik- motorce s užšími pneu prý stačí menší náklon při stejné rychlosti ve stejné zatáčce, a moto s širšími pneu se musí naklonit více.... když jsem se na to pak na projíždce soustředila, tak mi přišlo, že je to pravda.....

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 19:07 | Nahoru | #453

tazi4g píše: asi takhle:
od 25:23
http://autosalon.ipr.../node/697908 [/quote]

rukama se neridi, ale kauntrstyryng je supr

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 19:19 | Nahoru | #454

Creck píše: assassin> Tak taky se tady nehadam dokrve, jezdim uz par desitek let a rozebirat to proc jezdim tak nebo tak. Me to bavi a krom par padu na fichtlu v zacatcich musim zaklepat nic.

Popsat proc delam to ci ono na motorce je nekdy slozite, delas to proste intuitivne.



No cece nevim, me zajimal ten skejt, nejdriv ses to snazil uhrat na to ze zataci inlajny.... Ted na to ze zataci motorka....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 19:54 | Nahoru | #455
assassin> Nevíš prosím tě kdy spíná čidlo ventilátoru chladiče? na gsxr750

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:08 | Nahoru | #456

pepemud píše: assassin> Nevíš prosím tě kdy spíná čidlo ventilátoru chladiče? na gsxr750



hele zajimavy umisteni dotazu.... ale je to 105-107C

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:10 | Nahoru | #457
tady se uz skejtuje jo? Hovno Ale fandim krekovi! Aby co nejdyl vydrzel Ale neni to potreba..von vydrzi stejne dycky ze vsech nejdyl.

Naposledy editováno 01.08.2014 20:11:16

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:19 | Nahoru | #458
Ty In-Line korčule zatáčej, když jedu jen na jedný noze následovně: kochám se na jedný haxně a přichází zatáčka, přenáším váhu na zadní kolečko, jsem stále nakloněn dopředu, abych případně vyrovnal pád tzv. záda a kotník natáčím tam kam chci zatočit, prostě jedu většinou své váhy na zadním kolečku a přední tři smýknu tam kam chci a jde to i opačně přenesením váhy na přední kolečko a smýknutím třemi zadními... Tudíž se tam jedná o přenesení váhy na jedno kolečko a další impuls kotníkem a pohybem těla stejně jako na ledních bruslích, proto se dá na motorce zatáčet po zadním i po předním kole, ale když stunterům zavaříš krk řízení rovně tak prostě nezatočej pokud pojedou po obou kolech... s volně otáčejícím řízením (krkem) zatáčet lze i bez držení, ale pouze v malých rychlostech a i tak jde o kontra řízení, při náklonu doleva se řídítka stáčí doprava a naopak, v tu chvíli kdy dosáhneš požadovaného směru přeneseš váhu zpět a a řízení se srovná, ale v kilu a víc bych to nezkoušel ani omylem...

Naposledy editováno 01.08.2014 20:20:27

2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:24 | Nahoru | #459
Mě by docela zajímalo, jestli je Sršeň stejnej naživo jako v diskuzích. Nebyl jste někdo na tom jeho kurzu?

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:27 | Nahoru | #460

Petra1989 píše: Podle toho co psali v knížce dokonalá jízda na motocyklu by to mohlo souviset s šířkou pneumatik- motorce s užšími pneu prý stačí menší náklon při stejné rychlosti ve stejné zatáčce, a moto s širšími pneu se musí naklonit více.... když jsem se na to pak na projíždce soustředila, tak mi přišlo, že je to pravda.....


Samozřejmě že v tom šíře a hlavně profil gumy hraje roli, zkus si dát na motorku o 20mm širší gumu a pocítíš ten rozdíl hned

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:50 | Nahoru | #461

Krovak píše:
Za čtvrté, skvěle ovladatelný nohama je leda tak Simson a další stejně vážící pokusy o motorky. Tam jsem skutečně zaznamenal dramatické reakce na přenos váhy na jeho krásném růžovém nášlapu (ano, mám růžového Simsona skůtra a jsem na něj náležitě hrdý ).
Bohužel Fazer na šlapání po stupačkách zdaleka nereaguje tak rychle, že by to bylo váhou a velikostí kol?


Mě na Goldwingu taky nějak ty stupačky nefungujou Ještě, že mám otočná řidítka

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:53 | Nahoru | #462
Kdo vládne anglicky tak tady je trocha počtení:
http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=196
http://www.msgroup.org/Tip.aspx?Num=066
a nakonec http://socrates.ber...les/SteerBikeAJP.PDF
Vcelku zajmavé, závěr ať si udělá každý sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 20:55 | Nahoru | #463

Krawatasakin píše:
Video Sršeň - ovládání motorky


Já tu jízdu bez řízení řídítky hodnotím kladně.
Dobře ovládat rovnováhu je základ jízdy na motorce. Jak tu někdo psal, že by s takovou neměl Sršeň dělat motoškolu. Tak to právě naopak, práce s rovnováhou se na prestižních motoškolách učí jako základ!
Např. v Tokyu, MFJ certifikovaný instruktor K. S. (iniciály) záměrně nepíšu jméno, aby si každý našel informace sám, pokud není líný.

PS:Další nápověda je, absolventem motoškoly byl Kevin Schwantz z US školy.
Tento instruktor dělá pro dva nejprestižnější moto časopisy v Japonsku.







PS: To že něco neumím, neznamená, že to nejde.





Naposledy editováno 01.08.2014 21:38:50

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 21:23 | Nahoru | #464
moto i skejt je jedno a to samý. Minimálně jedno otočný kolo. Bez toho by nezatočila ani motorka ani skejt. A mohly by se naklánět jak chtěly. Samozřejmě pomíjím nějakej drsný násilný poskočení atd. Naklonění stroje iniciuje natočení motorky, prkna. Když by, jak tady bylo psáno, byly obě kola nepohyblivá, tak prostě soustava nakloněním nezatočí. Proč, na základě čeho? To natočení (moto= přední kolo, skejt obě nápravy) můžeme provést nakloněním soustavy, motorka má navíc i řidítka. Inliny je něco úplně jinýho. Tam snad natáčíme nohou kolem svý osy a nadlehčením (aby to vůbec šlo. Prostě je vychýlíme z přímého směru. Ale to snad každej cejtí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 21:37 | Nahoru | #465
PAP28> Nejde o to, že bychom snižovali jeho ovládání motorky, ale o to, že tomu v teoretické rovině nerozumí a "vyučuje" to. Nehledě na to, že dělat tohle v provozu, no, je značně nerozumné. Až skoro lituji těch, kteří ho berou jako jedinou pravdu, jak na moto jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 21:58 | Nahoru | #466

Krejza píše: PAP28> Nejde o to, že bychom snižovali jeho ovládání motorky, ale o to, že tomu v teoretické rovině nerozumí a "vyučuje" to. Nehledě na to, že dělat tohle v provozu, no, je značně nerozumné. Až skoro lituji těch, kteří ho berou jako jedinou pravdu, jak na moto jezdit.



Já zastávám názor, že nejlepší jízda je nejplynulejší jízda.
A souhlasím s tím, že při jízdě na motorce nejsou hlavní groo řídítka.
Točit řídítky není umění, to myslím že zvládne každý. To ostatní co jezdec na motocyklu zvládne, je podstatné. Podle toho poznáš člověka co umí od toho co neumí.

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:00 | Nahoru | #467

PAP28 píše: Já zastávám názor, že nejlepší jízda je nejplynulejší jízda.
A souhlasím s tím, že při jízdě na motorce nejsou hlavní groo řídítka.
Točit řídítky není umění, to myslím že zvládne každý. To ostatní co jezdec na motocyklu zvládne, je podstatné. Podle toho poznáš člověka co umí od toho co neumí.



Pod to bych se podepsal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:02 | Nahoru | #468
Krejza> je stejnej, možná i lepší. Fajn chlap, vi o čem mluvi, má to hlavu a patu. Navic to ježdění ma opravdu v maliku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:22 | Nahoru | #469

Ka-wa píše: Krejza>... Navic to ježdění ma opravdu v maliku.



Popravde, na okruhu jezdil podprumerne. Co do vykladu fyziky, je to vylozene mizerie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:26 | Nahoru | #470

Krejza píše: Mě by docela zajímalo, jestli je Sršeň stejnej naživo jako v diskuzích. Nebyl jste někdo na tom jeho kurzu?


Byl jsem loni, projev normální, hulil jak fabrika, na každé zastávce do sebe lil energy drinky, během kurzu lehká teatrálnost, hlavně při krizovém brždění, ale to se nelze divit, každý se chtěl ukázat jak dobře brzdí a hamtalo se na to o stošest tak měl spíš obavy kdo to dojede po prdeli. Jinak v pohodě, pokecal s každým, odpověděl na všechny dotazy...příjemné ježdění v provozu, na tohle má školu zaměřenou. Ač je to mimo dotaz,Matyho kurz v Kolíně mě bavil víc...

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:37 | Nahoru | #471
Já mu ale neberu to, že umí jezdit. Nejen moje zkušenost zní,ti, kdo něco umí opravdu dobře, nejsou dobrými učiteli. A naopak, abys byl dobrý v předání zkušeností, nemusíš být nejlepší ve svém oboru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:45 | Nahoru | #472

Gahan37 píše: Jinak v pohodě, pokecal s každým, odpověděl na všechny dotazy...



Stejně se ho teď, po tomto všem, budou všichni ptát na kontra

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:51 | Nahoru | #473
Mně by zajímalo kolik lidí ted skončí ve škarpě az budou Srsne napodobovat 😃

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 22:54 | Nahoru | #474
kubacech> Myslím že ne všichni a i kdyby on to podá tak že bude zřejmé na kterém servru jsou blbci

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:00 | Nahoru | #475

Gahan37 píše: kubacech> Myslím že ne všichni a i kdyby on to podá tak že bude zřejmé na kterém servru jsou blbci



toto je mi úplně jedno jsme tu sice server blbců, ale je tu alespoň zábava a není to tu server plný ovcí, jako na facebooku

Kde jinde se člověk tak hezky pohádá než tady?

1 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:05 | Nahoru | #476
V tomto bodě souhlasím Fsb motorkáři to je síla nevídaná já jsem dost introvert ale co tam jsou lidi schopný vyplodit jsem se odhlásil asi za týden...to se nedalo jak se tam každý bil v hruď

Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:11 | Nahoru | #477
to tzv. protisměrné řízení je jednoduchá fyzika, ostatně, tak jako vše kolem tohoto tématu.Pravotočivá zatáčka, lehce řidítka doleva, motorka padá napravo. Proč? Motorka je kolmo k silnici, lehkým zatočením řidítky doleva se motorka odstředivou silou pokládá napravo. Dál již pokračuješ v tom, co způsobil ten počáteční impuls..

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:16 | Nahoru | #478
Gahan37> ještě dodám, motorkáři jako podskupina homo sapiens se v ničem neliší od zahrádkářů, pumpičkářů, fotbalistů, a jiných dalších všeználků. Míra blbosti, jakožto jiných vlastností lepších, či horších bude nejspíše ve velmi podobných poměrech. A věř tomu, že to platí i např pro šachisty.................

Naposledy editováno 01.08.2014 23:16:58

(reakce na) Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:31 | Nahoru | #479

Dawe02 píše: Popravde, na okruhu jezdil podprumerne. Co do vykladu fyziky, je to vylozene mizerie.


Na okruhu sem ho neviděl, ale říkal mi, že se na něm necítí tak jako v provozu.

2 reakcí na tento příspěvek Pepa Sršen radí!!!

1.8.2014 v 23:54 | Nahoru | #480
to je síla tohle...

tak stručně dle mých zkušeností:
1) bez řízení řidítky (neprotisměrném) nelze zatlačit stroj někam trochu do vinglu ani se na tom pohybovat ve velmi nízkých rychlostech

2) bez řízení řidítky (protisměrném) prakticky nelze bezpečně stroj ovládat v nízkých rychlostech (cca 20-40km/h) (pomijím jízdu do kola s řidítky na doraz) až se naučím dělat osmičky bez držení dám vědět!!!

3) při běžných rychlostech cca 40-???km/h LZE motocykl do jisté míry ovládat (zatáčet) bez přímého fyzického používání řízení (držení řidítek)

4) pro bezpečnou plynulou a a přitom svižnou jízdu je třeba pro průjezd zatáčkou souhra všemožných nepatrných pohybů a jestli víc do nádrže do řídítek do stupaček už je otázkou toho kterého biku jezdce a stylu jízdy...

5) bez jakéhokoli přenášení těžiště tlačení na nádrž stupačky apod. jsem schopen motorku ovládat jedním prstem ruky přes řidítka při rychlostech 3-133km/h, ale při pouhém přenášení váhy - řízení nohama atp. (bez řidítek) to vše funguje až od určité rychlosti

6) každej alespoň trochu soudnej člověk pochopí že bez řízení to prostě nikdy pořádně nepůjde!

Naposledy editováno 02.08.2014 00:19:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1181, 1182] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35442 Včera v 22:26 assassin
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 43 Včera v 19:05 MartasUS
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist