globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odstoupení od smlouvy- zadření
 
28.7.2014 v 01:10
Zdravím, zadřel jsem motorku asi hodinu po koupi na cestě domů, olej Shell Advance 1:40, nehoněno. Doma rozebráno a po prvním ohledání je zadřený ojniční ložisko, ale nejspíš i na klice. Bylo nám tvrzeno, že motor byl dělanej při 15 000, novej píst. Motorka měla 22 000 a na pístu nebylo honování. Co je možný dělat?
Děkuju

A jelikož se tentokrát chci vážně dozvědět jak to je, tak příspěvky od věci budu skrývat

Naposledy editováno 28.07.2014 10:46:54

1 reakcí na tento příspěvek Odstoupení od smlouvy- zadření

28.7.2014 v 09:09 | Nahoru | #1
Je to DTčko. Měl jsem DTčko, zadřel jsem ho při 21 000 na origo pístu, tak vím jak ten píst vypadal. Máš pravdu, není to honování, ale prostě ten hrubej povrch pístu, kterej tam má být aby se na něm držel olej. No vypadal ten píst úplně stejně jako ten co jsem vyndal po 21 000.

Rozdělával jsem to, abych mohl majiteli říct co s tím je. Mám to složit zpátky?
Hned jsem majiteli volal, že s motorkou je něco špatně (mě bylo tak trochu jasný že se zadřela, slábnutí výkonu, mrd, vymáčkl jsem spojku a konec), jestli se mu to někdy stalo.
Doma jsem to rozebral abych mu mohl říct co s tím je.

KTM mám doma, tohle DT nebylo pro mě. A ne, nebyla těžká jízda po zadním.

Mám teda právo na úhradu?

Naposledy editováno 28.07.2014 09:09:46

(reakce na) Odstoupení od smlouvy- zadření

28.7.2014 v 10:17 | Nahoru | #2

heavyrun píše: Je to DTčko. Měl jsem DTčko, zadřel jsem ho při 21 000 na origo pístu, tak vím jak ten píst vypadal. Máš pravdu, není to honování, ale prostě ten hrubej povrch pístu, kterej tam má být aby se na něm držel olej. No vypadal ten píst úplně stejně jako ten co jsem vyndal po 21 000.

Rozdělával jsem to, abych mohl majiteli říct co s tím je. Mám to složit zpátky?
Hned jsem majiteli volal, že s motorkou je něco špatně (mě bylo tak trochu jasný že se zadřela, slábnutí výkonu, mrd, vymáčkl jsem spojku a konec), jestli se mu to někdy stalo.
Doma jsem to rozebral abych mu mohl říct co s tím je.

KTM mám doma, tohle DT nebylo pro mě. A ne, nebyla těžká jízda po zadním.

Mám teda právo na úhradu?



Na stole Ti ležej díly z nějakýho rozebranýho motoru, jak chceš původnímu majiteli dokázat, že to jsou zrovna díly z toho motoru, se kterým jsi koupil tu motorku?
Proč asi je v každým záručním listě napsáno, že záruka okamžitě padá, jakmile se zákazník začne do výrobku vrtat?

Ano, hrubý povrch pístu má mimo jiné zajistit, aby se držel olej mezí stěnou pístu a stěnou válce. A co s tím má co společného zadření ložisek na klice? Tam se olej dostává úplně jinou cestou.

Při 15000 byl vyměněnej píst, dobře a co dál? Co ještě bylo měněný? Ptal ses?
Mně to spíš vychází, že ložiska jsou původní, ty se kously. S pístem ale nic není. Tak v čem je problém? Nebo si myslíš, že ložiska mají životnost neomezenou?

Obecně: připadá mi to furt stejný. Já mám čím dál tím větší dojem, že si lidi nekupujou motorky aby měli na čem jezdit, ale aby měli co reklamovat. Koupí, přijede domu, rozebere a hurá: našel se problém!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist