Naposledy editováno 23.07.2014 14:34:48
1 reakcí na tento příspěvek Co na ni říkáte?
málo pod zadkem.... j
apod. Tady poslední dobou všichni jen řeší jak mít pod prdelí nejméně 1700 a pak zjistíš, že se prohání na 125 Yukině a jen ti vlastně vnucují svůj sen Projeď se a uvidíš, motorka je poslušná, osobně s ním nemám po dvou letech žádný problém a lidi co ji mají kolem jsou také spokojeni. S baťůžkem je trochu cítit, že je motor slabší, to ale ucítíš i na 1300, že něco vezeš, ale bláboly jako 1000 a více, to si zvaž sám. Jestli 1100 Dragstara s karburátorem, který má kardan, odchází volnoběžky a je 10 let starej a nebo vstřikování, řemen a mladší ročník i když s obsahem jen 900 A jestli nemáš nějaký komplex , aby si musel mít velký obsah, tak na pohodovou jízdu neuděláš chybu. US verze má problém s E, jak píše já1 a podsvícením blinkrů, jinak je to úplně stejný.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na ni říkáte?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 1 | 6.6.2024 v 13:46 blesk16 |
Rady začátečníkovi Kawasaki VN 900 Classic | rosak72 | 25 | 15.10.2023 v 11:36 Piwell |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |
Kawa VN900-motorovy olej/specifikace Kawasaki VN 900 Classic | riderr3 | 18 | 28.5.2023 v 17:09 kratkej01 |
VN 900 za jízdy chcípla Kawasaki VN 900 Classic | Sumečekk | 8 | 24.5.2023 v 12:39 Sumečekk |