globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: řetez
21.7.2014 v 06:33
zdravim paani.prosim vas na africe ma byt vola retaze 4 cm.ako sa to meria ?ked je moto postavena nie na stojane?alebo na bocnom stojane?alebo ked na nej sedim?idem menit retazovy kit.nejaku dobru radu nemate?dakujem

řetez

21.7.2014 v 07:30 | Nahoru | #1
ach jo... co zkusit kouknout do manualu???

1 reakcí na tento příspěvek řetez

21.7.2014 v 09:33 | Nahoru | #2
Normální má byt vůle asi jeden centimetr, to za předpokladu, že je v jedné ose kolečko sekundáru-osa kyvky-zadní kolo.
Platí to pro jakýkoliv motocykl s kývačků (a řetězem), páč z této polohy se řetěz enom povoluje.
Jak se to normálně dělá - u endurka - nahneš se přes sedlo, tím vlastní váhů stlačíš pérování do kýžené polohy (když to nestačí, možeš rameno kyvky přitáhnůt ruků) a druhů ruků kontroluješ vůli, tedy průvěs řetězu.
Do blata se doporučuje větší vůle, protože na zuby kol se natáhne vrstvička sraček, kerá řetaz "došponuje".
P.S.- dá se jezdit po kopcoch nad Stráňavů a okolo Lietavskéj Svinéj?

řetez

21.7.2014 v 09:37 | Nahoru | #3
Postav motorku na kola, špičkou boty nadzvedni řetěž v místě, kde je přišroubovaná a spojená černá krytka vidlice. V tomto místě by se řetěz měl dotknout vodítka jen hodně lehce nebo skoro vůbec.

řetez

22.7.2014 v 13:12 | Nahoru | #4
vůle má být 35-45 mm na spodním běhu uprostřed mezi pastorkem a rozetou. moto na bočním stojanu....větší vůle až tak nevadí, ale neměla by překročit 60 mm

(reakce na) řetez

28.7.2014 v 13:50 | Nahoru | #5
Zdenalbenal> tak lietavska svinna neviem ale nad stranavami sa to stale da.myslis tie trosku dolomyty?ano da sa nad stranavami.

1 reakcí na tento příspěvek řetez

28.7.2014 v 13:55 | Nahoru | #6
a panove jaky je prosim vas rozdiel medzi retezom s o ringami a s X ringami?

(reakce na) řetez

30.7.2014 v 20:55 | Nahoru | #7
rroxorr> ...budu muset udělat nenápadný průzkum...v těch "dolomitech" .
O-a X- kroužkový řetaz - rozdíl je v profilu těsnění jednotlivých článků.
Dalo by se říct, že X-kroužet těsní líp a má menší pasivní odpor.
A taky asi bude dražší...
Nikdy sem s ním nejel, protože na pořádném závodě se řetaz a malé kolečko mění po ujetí dvou dnů soutěže...a može byt těsněný (řetaz) čím chce.
Enom Jawy, Emzety a Simsony jely celou 6D s jedním řetězem...jen se domazával. Páč měly úplně krytý sekundár.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
RD04 vs. RD07 Honda XRV 750 Africa Twin ErlSinkler 8 28.11.2023 v 13:44 vilemx
Africa XRV hřídel převodovky [1, 2] Honda XRV 750 Africa Twin smuherr 36 30.9.2023 v 10:40 smuherr


TOPlist