Jinak tvoje jediná naděje je, že k tobě někdo moooc hodný dojede a koukne na to, protože tady těžko radit z toho co jsi napsal. A pokud nemáš na servis a nerozumíš tomu, tak to stejně neopravíš..
Naposledy editováno 18.07.2014 20:08:42
Ale jak už tu zaznělo, to zasekávání plynu může dělat přidírající se lanko, rukojeť, pomalé snižování otáček zpravidla způsobí falešný vzduch... Zkontroluj i hladinu oleje, abys motor nepřidřel - motor GS500 je na to dost háklivý. Zasekávání zadního kola by mohla způsobit váznoucí brzda, v důsledku čehož musíš i dávat víc plynu a i to mohla být příčina většího zahřívání motoru. Váznoucí ("brousící") brzdu bys poznal dle silného zahřátí kotouče i třmenu už po pár kilometrech jízdy bez brzdění.
V horším případě by zasekávání zadního kola mohl způsobovat přidírající se motor - zpravidla přehřátý a s nedostatkem oleje. Ale to už by byla sakra drahá oprava, většinou se vyplatí zkusit sehnat jiný motor a původní rozprodat na díly.
Naposledy editováno 18.07.2014 21:02:57
1. Na teplotu motoru se celkem vyser protože je vedro rozpálí se to i slunkem, máš ji ani ne týden - poznáš na tom velké kulové co je nebo není normální. Navíc to teď není až tak podstatné... Je to vzducháč, trochu hřeje.
2. Co to je "divný" zvuk? Zkus popsat. Znělo to jakoby motorka začala vynechávat? Slábl ji tah? Nebo to bylo spíše nějaké klepání, cinkání?
3. Co to je "zasekne se kolo"? Pokud domotoru přestane dotékat benzín, ztratí tah takže musíš víc a víc točit plynem, moto "prdí" ale moc nejede a postupně zpomalí. Je to jakobys otočil chcípákem. Když nejede motor tak to samozřejmě silně brzdí kompresí - ale není to "bloknuté" To si jako musíš sakra ujasnit, ať aspoň víme, jestli to máš přidřené nebo jen problém skarburátorem.
4. Věnuj se nejdřív podstatným věcem, čili jsou horké kotouče nebo ne? Ať víme, jestli drhne brzda nebo to brzdí motorem. Hluk ideálně natoč, ať to můžemzhodnatit jako podstatné/nepodstatné. Nenamazaná nebo blbě vypnutá / po smrti řetězovka bude trochu chrastit, ale na popsané vlastnosti se chcípáním motorky to nebude mít moc vliv.
Takhle na dálku těžko radit, aspoň některé projevy natoč mobilem i se zvukem. Jinak se obávám, že stejně servisu se nevyhneš. Minimálně rozdělat kohout a podívat se jak funguje, jestli není nikde skřípnutá hadička cestou, rozdělat karburátory, zkontrolovat příruby. Dle popisu tam možná někde nedotéká benzín/saje falešný vzduch nebo tak něco.
1 reakcí na tento příspěvek Problem s motorem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | Včera v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |