globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem s motorem
18.7.2014 v 19:24
Zdravím,před nedávnem sem se jel na motorce projet a chytl mě celkem pěkny liják tak sem zastavil u nejbližší zastavky alé motorku sem nemohl zkovat takže motorka pěkně zmokla v pohodě sem dojel dom ikdyž ještě za deště protože se mi čekat nechtělo až přejde protože by to bylo na dlouho, takže normalně sem dojel dom a na druhý den to začalo,došel sem v pohodě k motorce bez jediného problemu sem ji i nastartoval a vyjel sem na vyjiždku vyjel sem za město a jel sem 70km + a najednou se mi někde u předniho kola z motoru začali vychazet divné zvuky,těžko se to popisuje :D a to nebyl jediny problem, ujel sem stim 32km a motor byl celkem hozehřaty a začalo se mi zasekavat zadni kolo,nešel nastartovat ani motor nic mi tam nešlo, tak sem čekal 10min.,motor se mi podařil nahodit ale kolo stale ne, tak sem počkal pul hodiny a dojel sem v pohodě dom,v ten den sem už stou motorkou nic nedělal a zkusil sem to až o dva dny pozdějí (od té doby nikdo na motorce nejezdil od té doby stala fůrt na mistě) tak jak sem ji po dvou dnech nahodil tak mi šel motor do velkych otaček 6k-7k a když se přídal 2x plyn tak to přestalo, tak sem si řekl že ju zkusim projet aspon po městě a pří každém zařazení z 2 na 1 šel motor zase do 5-6k otaček .. ze strycem jsme to zkusili štelovat alé vůbec to nepomohlo a u každeho zastavení se přece nemužu zdržovat dlouho a štelovat volnoběh, celkem mě překvapilo že to začlo od té doby co sem na motorce zmokl, předtim jezdila bez jedineho problemu, olej a benzin tam byl a byl spravny, tak nevíte někdo co stim muže byt?abych ju hodil do servisu nemam penize protože ju mám ani né týden a vyšla mě celkem na dost penez tak vy jste jediná moje zachrana :D jedna se o motorku Suzuki gs 500e ročník 1998. za každou radu budu rad, doufám že tam po mě nenajdete nějakou hrubku ale i kdyby se stalo tak se omlouvam, možna sem tam na něco zapoměl ikdyž pochybuji, v motorkach se moc nevyznam tak mě neukamenujte kdybych někde něco napsal,ale motorky miluji :D

Problem s motorem

18.7.2014 v 19:33 | Nahoru | #1
až jí příště nebudeš moct zkovat, tak jí zkus schovat nebo skrýt..

Jinak tvoje jediná naděje je, že k tobě někdo moooc hodný dojede a koukne na to, protože tady těžko radit z toho co jsi napsal. A pokud nemáš na servis a nerozumíš tomu, tak to stejně neopravíš..

Problem s motorem

18.7.2014 v 19:39 | Nahoru | #2
Diky že ses ozval, já myslel že by to motorka měla vydržet, stryc má hondu 750 africa twins a v tu chvily tam byl právě semnou a od normalně do dnes jezdi,a to je o 10 roku starší jak ta moje motorka a ta moje byla ještě garážovaná a měla najeto pouze 25 000,já bych byl rád aspon kdyby mi někdo napsal v čem muže byt problem, stryc by se mi na to už podival ale tak nebylo by špatné kdyby někdo kdo to má pobliž by se stavil, na cestu a za straveny čás bych mu určítě něco dal ..

Problem s motorem

18.7.2014 v 19:55 | Nahoru | #3
Pokud to jde z ničeho nic do otáček tak to proto ,že tam stále jde benzín ,takže problém v karburátoru a pokud je tam vše ok , tak jestli ten déšt nenatelk nějak nešikovně do bohdenu plynu a někde to nevázne, vytáhnout lanko s bohdenem od plynu a pořádně promazat at to chodí i pružinu v karburatoru... nebo možnost jestli ti voda nešla do vzduchotechniky jinak mě tak nic nenapadá

Problem s motorem

18.7.2014 v 20:08 | Nahoru | #4
Napadá mne toho spousta například prasklá guma mezi karburátorem a válcem,váznoucí šoupě u membrány v karburátoru,nebo právě to drhnoucí lanko plynu,ale už jsem měl i s GS zkušenost s benzinem v airboxu,který tam natekl přes zaplý kohoutek do polohy PRI.Sundej nádrž,podívej se na ty Membrány a pod vzduchový filtr,aby jsi se měl od čeho odrazit.Napiš uživateli " kubacech" ,ten má s GS celkem dobré zkušenosti a poradí ti.

Naposledy editováno 18.07.2014 20:08:42

Problem s motorem

18.7.2014 v 20:22 | Nahoru | #5
Moc všem děkuji za ochotu a pomoc,zkusím ju v neděli rozdělat a doufám že se mi to podaří, kdyby vás ještě něco napadlo budu vděčny za každou pomoc. :)

Problem s motorem

18.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #6
Hochu hochu... sice v posledních pár větách jsi naznačil, že gramatika zřejmě není Tvou silnou stránkou, nicméně tohle bys rozhodně měl přepracovat, alespoň udělat věty - takový sáhodlouhý "slint" se málokomu bude chtít luštit.
Ale jak už tu zaznělo, to zasekávání plynu může dělat přidírající se lanko, rukojeť, pomalé snižování otáček zpravidla způsobí falešný vzduch... Zkontroluj i hladinu oleje, abys motor nepřidřel - motor GS500 je na to dost háklivý. Zasekávání zadního kola by mohla způsobit váznoucí brzda, v důsledku čehož musíš i dávat víc plynu a i to mohla být příčina většího zahřívání motoru. Váznoucí ("brousící") brzdu bys poznal dle silného zahřátí kotouče i třmenu už po pár kilometrech jízdy bez brzdění.
V horším případě by zasekávání zadního kola mohl způsobovat přidírající se motor - zpravidla přehřátý a s nedostatkem oleje. Ale to už by byla sakra drahá oprava, většinou se vyplatí zkusit sehnat jiný motor a původní rozprodat na díly.

Problem s motorem

18.7.2014 v 20:54 | Nahoru | #7
za gramatiku se vám omlouvám,olej jsme před ani ne tydnem kontrovovali a ojel je v pořadku,tak já začnu od znova.. v pátek jsem s motorkou zmokl a v ten den jela ještě v pohodě, na druhy den s volnoběhem problem ještě nebyl .. otačky nic problem byl jen stim motorem .. za jizdy pří rychlosti 70km+ ze spodni časti ze strany jak máte kolo šli zvuky které se těžko popusuji to by jste prostě museli slyšet ale jak jsem zpomalil ze 80km na 50 potom postupně niž tak ten zvuk přestaval i jak sem zastavil tak ten motor běžel normalně ale pokaždé jak sem přesahl 70km+ tak to opět začalo a děla to do dnes .. no a po ujetych 32km (příbližně) to už jsme se vracel dom se mi po zařazeni z 2 na 1 mi přestal běžet motor a zaseklo se uplně zadni kolo nešlo s motorkou 10 minut vůbec pohnout .. po 10 minutach naskočil aspon motor alé kolo se vůbec nechtělo ještě pohnout tak sem motor vypl a čekal sem tam ještě 20-30minut .. ještě sem zapoměl dotat že motor byl hodny horky takhle horky snad ještě nikdy nebyl a to sem ujel 40km + .. no a po těch 30 minutach všechno už jelo v pohodě .. no a na druhy den začal ten volnoběh a fůrt to mělo tendenci jit do velkých otaček, hlavně když jsme s motorkou stal nebo sem přeřadil ze 2 na 1 .. jo a možná to neni duležité ale ted když řadim tak motorka vždy tak cukne .. snad sem to už napsal lip a dozvite se stoho vic ..

Naposledy editováno 18.07.2014 21:02:57

Problem s motorem

18.7.2014 v 20:58 | Nahoru | #8
Podivej se,jestli ti nedrhne heft o zavazi...ja tam mam nejaky vyhrejvany a ten se cas od casu lehce sesune a zadrhava o zavazi.....

Problem s motorem

18.7.2014 v 21:08 | Nahoru | #9
Napadá mě, že by ten hluk mohl jít od řetězovky, já než jsem měnil na svém Banditovi řetězovku, tak to znělo jako bych rámovou pilkou řezal dřevo. Ještě mě napadá nějaké ložisko v převodovce, mohlo se přidřít, vysypat nebo něco takového, možná ložisko spojky...? Těžko říct.

Problem s motorem

18.7.2014 v 21:15 | Nahoru | #10
Ohledně toho motoru .. možna že to bude i tou řetězovkou, má to celkem podobny zvuk

Problem s motorem

19.7.2014 v 08:29 | Nahoru | #11
Uf, to je teda hodně náročné čtění

1. Na teplotu motoru se celkem vyser protože je vedro rozpálí se to i slunkem, máš ji ani ne týden - poznáš na tom velké kulové co je nebo není normální. Navíc to teď není až tak podstatné... Je to vzducháč, trochu hřeje.
2. Co to je "divný" zvuk? Zkus popsat. Znělo to jakoby motorka začala vynechávat? Slábl ji tah? Nebo to bylo spíše nějaké klepání, cinkání?
3. Co to je "zasekne se kolo"? Pokud domotoru přestane dotékat benzín, ztratí tah takže musíš víc a víc točit plynem, moto "prdí" ale moc nejede a postupně zpomalí. Je to jakobys otočil chcípákem. Když nejede motor tak to samozřejmě silně brzdí kompresí - ale není to "bloknuté" To si jako musíš sakra ujasnit, ať aspoň víme, jestli to máš přidřené nebo jen problém skarburátorem.
4. Věnuj se nejdřív podstatným věcem, čili jsou horké kotouče nebo ne? Ať víme, jestli drhne brzda nebo to brzdí motorem. Hluk ideálně natoč, ať to můžemzhodnatit jako podstatné/nepodstatné. Nenamazaná nebo blbě vypnutá / po smrti řetězovka bude trochu chrastit, ale na popsané vlastnosti se chcípáním motorky to nebude mít moc vliv.

Takhle na dálku těžko radit, aspoň některé projevy natoč mobilem i se zvukem. Jinak se obávám, že stejně servisu se nevyhneš. Minimálně rozdělat kohout a podívat se jak funguje, jestli není nikde skřípnutá hadička cestou, rozdělat karburátory, zkontrolovat příruby. Dle popisu tam možná někde nedotéká benzín/saje falešný vzduch nebo tak něco.

Problem s motorem

19.7.2014 v 15:25 | Nahoru | #12
asi pomůže zkovat ji do servisu

1 reakcí na tento příspěvek Problem s motorem

19.7.2014 v 20:37 | Nahoru | #13
Mo ra vak, že?

Problem s motorem

19.7.2014 v 20:56 | Nahoru | #14
Na servis dlouho mit nebudu takže to tam nema cenu ani tahnout, budu muset zkusit udělat to co tady psaly někteří, a snad se mi povede ji dát do pořadku ještě do konce sezony .. jojo sem moravak. :)

(reakce na) Problem s motorem

19.7.2014 v 21:11 | Nahoru | #15
jiřífilip> Já nevím, ale ač se to fakt nezdá, tak pravidla českého pravopisu máme i v naši vesnické knihovně. Tenhle vynález už i na Moravě známe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist